Metre ile ölçtüğümde 162 geliyorum ama sağlık ocağındaki ölçme aletinde 7 cm oynuyor nasıl oluyor bu?

bugün antremandaki hocam sen hayatta 1.55 cm olamazsın dedi hocam dedim sağlık ocağında öyle ölçtüler dedim metreyi getirdi adam iki kere ölçtü 1.62 cm geldim yarın hastanede ölçtürcem 7 cm oynuyor az da değil zaten sağlık ocağında ki farklı idi boyu uzun olan insanı daha kısa çıkartıyordu oradaki alet yukarıya doğru gittikçe cm düşüyordu aşağı doğru gittikçe çoğalıyordu sizce hangisi doğrudur hadi oynasa oynasa 2 3 cm oynar 7 cm oynadı sizce sağlık ocağında ki alet yanlış mıdır yarına kadar içimi rahatlamaya çalışıyorum
(NEDEN BOYUN KISA DİYE Mİ ÜZÜLÜYORSUN DEMEYİN POLİS OLMAK İSTİYORUM)
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar yanlış ölçmüş tekrar gittim sağlık ocağına yanlış ölçmüşler tekrar ölçtüler
Metre ile ölçtüğümde 162 geliyorum ama sağlık ocağındaki ölçme aletinde 7 cm oynuyor nasıl oluyor bu?
Cevapla