Tip fakültesi mi çok iyiymiş demek ki zeki bir kızsın hastanede zorluk çekemezsin çeksen dahi herkes dalga geçecek kadar karaktersiz değildir boy sonuçta insanin elinde olan bir durum değil bu kadar takma kafana eminim ileride bu soruyu hatırlayıp güleceksin neleri kafama takmışım diye 😊
Çok teşekkür ederim gerçekten, yorumunuz iyi geldi 🙏🏻 Umarım öyle olur. Zamanında dersten ziyade spora önem verseydim her şey daha farklı olabilirdi ://
Rica ederim moralini az da olsa duzeltebildiysem ne mutlu bana ama farkındaysan hala kendini suçluyorsun spor yapsaydın ne değişebilirdi ki basketbol boy uzatır diye birsey söyleniyor ama konu tamamen genlerle ilgili o yuzden kendini suçlamayı bırak vururum seni😂😂
Peki peki 😂 pıtı pıtı dolacaz mecburen hastanede , bir keresinde ön staj olarak hastaneye gittim, elim serum takmaya yetişmemişti 🤣 hasta yatağından çıktı taktı yukarıya serumunu 😄 her şey o anda başladı asjjdsahksjsj
Hahaha 😂 sende bu durumu takıntı haline mi getirdin valla benim bir hastanem olsa senin gibi piti piti dolaşan birisini hastanemde görmek istedim bir kere çok sempatik hasta orada serumu taktiysa sende boyunla ilgili küçük bir şakayla olayi daha tatlı hale getirebilirsin pıtırcık☺☺
burada kalsaydım takip atardım elbette 😅 burayı hemen kaldırıyorum vallahi. Yoğunluktan dolayı hiçbir sosyal platform kullanmıyorum. Kendine çok iyi bak, umarım her şey gönlünce olur.🌸 Tam silecekken mesaj geldi , az daha cevapsız kalacaktı mesajın 😅
Vallahi cevapsız kalsa çok üzülürdüm umursanmadığını düşünürdüm iyi ki öyle olmamış ama seni az da olsa tanımak güzeldi pıtırcık güzel temennilerin için teşekkür ederim umarım senin içinde hersey gönlünce olur ☺
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Ben de evde kısa çıkıyorum. Sağlık ocağında uzun (ayakkabısız)
Kaç mesela :(
Evde kullandığın muhtemelen marangoz metresidir, onda iki üç santim kısa çıkarsın
Bursa Kent Meydanı’nda bir cihaz vardı o geldi aklıma boy ve kilo bir de indeks çıkarıyordu
Boyu ölçen alet diye birsey mi varmış metreyle olcmussun kac ciktin bakalım minyoncuk 😇☺
Neden boy konusuna bu kadar takıldın anlamadım kısa olsan ne fark eder uzun olsan ne fark eder
Meslek hayatımda zorluk çekerim muhtemelen 🤢
Bir mesleğin var mi yoksa genel mi konuştun ayrica ne gibi zorluk olabilir ki
Tıp Fakültesi 2. Sınıf öğrencisiyim , ilerde hastanede çok zorluk çekeceğimi biliyorum. Dalgaya bile alırlar. :(
Tip fakültesi mi çok iyiymiş demek ki zeki bir kızsın hastanede zorluk çekemezsin çeksen dahi herkes dalga geçecek kadar karaktersiz değildir boy sonuçta insanin elinde olan bir durum değil bu kadar takma kafana eminim ileride bu soruyu hatırlayıp güleceksin neleri kafama takmışım diye 😊
Çok teşekkür ederim gerçekten, yorumunuz iyi geldi 🙏🏻
Umarım öyle olur.
Zamanında dersten ziyade spora önem verseydim her şey daha farklı olabilirdi ://
Rica ederim moralini az da olsa duzeltebildiysem ne mutlu bana ama farkındaysan hala kendini suçluyorsun spor yapsaydın ne değişebilirdi ki basketbol boy uzatır diye birsey söyleniyor ama konu tamamen genlerle ilgili o yuzden kendini suçlamayı bırak vururum seni😂😂
Peki peki 😂 pıtı pıtı dolacaz mecburen hastanede , bir keresinde ön staj olarak hastaneye gittim, elim serum takmaya yetişmemişti 🤣 hasta yatağından çıktı taktı yukarıya serumunu 😄 her şey o anda başladı asjjdsahksjsj
Hatta bıyık altından gülmüştü hiç unutmam 😅😆
Hahaha 😂 sende bu durumu takıntı haline mi getirdin valla benim bir hastanem olsa senin gibi piti piti dolaşan birisini hastanemde görmek istedim bir kere çok sempatik hasta orada serumu taktiysa sende boyunla ilgili küçük bir şakayla olayi daha tatlı hale getirebilirsin pıtırcık☺☺
😅 öyle yapıcam artık. Vakit ayırdığın için çok teşekkür ederim 🙏🏻🌸 hayırlı geceler diliyorum 😇
Rica ederim ne demek her zaman ama bir takip isteği alırdım ya 😂 bu arada sanads hayirli geceler takılma böyle şeylere
burada kalsaydım takip atardım elbette 😅 burayı hemen kaldırıyorum vallahi. Yoğunluktan dolayı hiçbir sosyal platform kullanmıyorum. Kendine çok iyi bak, umarım her şey gönlünce olur.🌸
Tam silecekken mesaj geldi , az daha cevapsız kalacaktı mesajın 😅
Vallahi cevapsız kalsa çok üzülürdüm umursanmadığını düşünürdüm iyi ki öyle olmamış ama seni az da olsa tanımak güzeldi pıtırcık güzel temennilerin için teşekkür ederim umarım senin içinde hersey gönlünce olur ☺
Eczanedeki doğru ölçer kaç çıktın ki?
1.50 : (
Toyota Tank
Senden kısalarıda vardırr
Olsun ben
Kısa daha iyi bence üzülme
Hepsi aynı ölçer sen yanlış kullanmışsın
Evet kısasın 🙂
Kaç çıktın ki
1.88 olan ben :)
Mezura.
Evet kısasın 1.60
Kısa olabilirsin