Metre ile bölümü ölçtüm 175 cm çıkıyor. ama doktor 178 cm diye ölçtü. Sizce hangisi doğru?

Yukarda anlattığım gibi sizce benim bölümü metreyi doğru olmuştur yoksa doktoru mu? metrenin kısa ölçtüğùnü duymuştum
Metre ile bölümü ölçtüm 175 cm çıkıyor. ama doktor 178 cm diye ölçtü. Sizce hangisi doğru?
Cevapla