Selamlar :(
Küçük bir kaza sonucu ayak bileğimi burktum. Ve o an anlıyor insan, yürümenin ve koşmanın kıymetini..
Küçük bir kaza sonucu ayak bileğimi burktum. Ve o an anlıyor insan, yürümenin ve koşmanın kıymetini..


Bir ara standart 5-6 ayda bir nedensizce ayağımı yere basamaz halde kalkıyordum. Gitmediğim doktor hastane kalmadı, ama bir şey yok diyorlardı, oysa ki ben ayağımı yere basamıyordum ve yaklaşık 1 haftada kendiliğinden geçiyordu. Spora başladığımdan beri bunu artık yaşamıyorum. Ve dediğin gibi insan yürümenin değerini çok anlıyor
Çok geçmiş olsun 🙏 en kısa sürede geçer inşallah 🙏
Evet askerde çıkmama 1 hafta kala maç yaparken ayak bileğim burkulmuştu. Eve topal geldim. Hemen hemen 2 3 hafta kadar vardı ağrısı
Aman umarım daha yaşamazsın. Çok teşekkür ederim :)
Kızçehanımm geçmiş olsun iyisindir umarım 🙄
Geçen aylarda ben de yürüyüş yaparken bastığım yer çukur gibiymiş ayağımı burkmuştum kısa bir süre ağırmıştı
Teşekkür ederim 🙂🙂 çok şükür iyiyim şu an
😊😊😊😊😊😊😊😊
Cevap
8Cevap
Çok geçmiş olsun umarım iyisinizdir. eğer çok ciddi ise mutlaka doktora görünmenizi tavsiye ediyorum, kendinize iyi bakın
Teşekkür ederim doktora gittim o söyledi burkulduğunu. Tekrar sağolun :)
Geçmiş olsun. Basketbol oynerken zaman zaman başıma gelen bir şeydi. Acıdan koşturmak zorunda kalınca daha kötü oluyordu.
Teşekkür ederim 🙏
Özlemek olmasa kavuşmanın değeri anlaşılır mı , kaybetmek olmasa var olanın kıymeti bilinir mi 🥲
Kesinlikle katılıyorum:)
Geçmiş olsun hocam ayakların nasıl şimdi?
Ağrı var ama iyi hocam. Teşekkür ederim.
Rica ederim hocam. Bir kere benim ayağıma tahta palet düşmüştü ayaklarım morarmıştı. Bence geçer hocam geçmezse doktora gidersin hocam.
Gittim hocam. Doktor söyledi ilaç verdi sürmem için.
Anladım hocam. Kendine iyi bak. Senli konuşuyorum diye kızma bana hocam. Tamamen samimiyetten. 😄😄😄
Estağfurullah hocam problem yok😄
Tamam hocam bir insan olarak takdir ediyorum.
Normalde meslektaşlarımla sizli konuşuyorum ama samimiyetten senli hitap ediyorum.
Cok cok gecmis olsun. Saglıklı tatli ayaklar
neren acısa canin orada derler.
Çok geçmiş olsun.
Halı sahada sakatlanmıştım 1 ay zor geçmişti
Sağlık her şeydir 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?