
Kesin kitap et süt yumurta ve peynir ürünleri sadece zenginler için tam 7 yıldır fakirlikten veganım

Kesin kitap et süt yumurta ve peynir ürünleri sadece zenginler için tam 7 yıldır fakirlikten veganım
Bunun için vegan olmaya gerek yok, fakir ile zengin farkı sadece zenginin her istediğinde ya da her gün bunları yiyebiliyor olması, fakir ise arada sırada yer ama hiç yememek mümkün değil, bu senin bahanen ya da trol. Ayrıca bir yorumcunun da dediği gibi pahalılık 7 yıldır değil son 2-3 yıldır var...
Cevap
4Cevap
Kanka son 2 senedir tamamda 7 senedir de vegan değilsindir ya bizim gibi kurbanda falan yiyorsundur😃
Kurbanda kimse getirmiyor
Nasıl 7 yıldır et yemiyon ben bile dün yedim en bulamayanlardanım üstelik
7 yıldır süt ürünü yemeğine yemin edemezsin abartma
Yemedim knk
Durumum iyi şükür bir kulp bulmasaydin keşke kabullenseydin
O bile pahalı yeşillik bile pahalı😃
Vegan beslenmek daha pahalı
😂😂😂😂mecburi veganb
Yok. hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?