Ben arkadaş edinemiyorum insan içine karışamıyorum bu durum üzüntüye yol açıyor bende ne yapmalıyım?

İlacı yüksek doz veriyor Dr zaten ileri vaka ama kullanmıyorum yüksek dozlarda

Ben arkadaş edinemiyorum insan içine karışamıyorum bu durum üzüntüye yol açıyor bende ne yapmalıyım?
Cevapla