Bazen diyetteyken sabah iştahım olmuyor ama kahvaltı önemli bir öğün. Yapmasam kilo vermem yavaşlar mı?

Bazen diyetteyken sabah iştahım olmuyor ama kahvaltı önemli bir öğün. Yapmasam kilo vermem yavaşlar mı?

Hayır yavaşlatmaz. diyet te önemli olan gün içinde alınan toplam kalori miktarıdır. eğer bu miktar almanız gereken toplam kaloriden fazla ise kilo alırsınız az ise kilo verirsiniz. sadece kahvaltı yapmamak yorgunluk verebilir. ve buda gün içinde ki enerjinizi düşürebilir
tartışma götürür ancak genel olarak kahvaltı'nın en önemli öğün olduğu diyetin akşam yemeğinin olduğuna göre daha sağlıklı olabileceğine yönelik sonuçlar var
Cevap
9Cevap

Yoruma gerek yok
Asıl kahvaltı yapmazsanız daha kötü olur. Yüksek kalori almak istemiyorsanız meyveli yulaf lapası yiyebilirsiniz.
Kahvaltı yapmıyorum günde bir öğün yiyorum. O bir öğünde herşeyi yiyorum bence kilo vermek isteyenler benim taktiği yapsın 🤎
pek etkilemez. ağır spor yapıyosan sabahları proteini zengin bi keto kahvaltı yapabilirsin. yoksa kahvaltı yapma
Ben de kg almak istiyorum. Herkesin derdi farklı 😑
kendini iyi hissediyorsan yapma
Kahvaltı önemli bir öğün değildir. İster yap ister yapma senin kararın
Yanlış bir düşünce
Git araştır öğrende gel
Önce konuşmayı öğren araştırma yapmadığımı nereden bilşyorsun?
Ben yorumda bir görsel paylaştım ona bir göz at. O görsel de yıllardır yapılan araştırmaların sonucudur, bir kaç paragöz doktorun ya da diyetisyenin söylediklerine itibar edilmez.
Kahvaltı günün en önemli öğünüdür. Bu ifade, ABD'de 1950'li yıllarda hazır kahvaltılık mısır gevreği üreten bir firmanın reklam kampanyasından kaynaklanıyor. Kahvaltının diğer öğünlerden hiçbir farkı veya ilave faydası yok.
Sizin gibi kulaktan duyma bilgilerle yazmıyorum ben
Kulaktan dolma bilgilerle konuşmam, kendi hayatımda uyguladığım bir yöntem günde iki öğün yemek yerim kahvaltıyı iyi yaptığım için sorun olmuyor, kahvaltı yapmayanlar gün içerisinde enerji düşüklüğü yaşarlar çalışanlar için çok önemli bir öğün.
Yoo önemli bir öğün değil onlar peynir zeytin yemedikleri için enerjileri düşmüyor aç oldukları için düşüyor. Mesele kahvaltı etmeden asla dışarı çıkmam ama kanıtlanmış bir şekilde önemli bir öğün değildir yıllarca kandırılmış bir gerçektir
Madem önemli değil neden kahvaltı yapıyorsun o zaman. burada kendinle çelişiyorsun.
Yorum yapma çünkü cevap verme zahmetine girmeyeceğim.
Dayı sen cahilden benim yapabileceğim bir şey yok git biraz öğren yaş geç değil
Bnde tek öğün yemekle kilo verenleri duymuştum ne kdr doğru bilmiyorum 🤷🏻♀️
Galiba kahvaltı çok önemli
Hızlandırır
Hayır aksine hızlandırır
Akşama daha fazla yersin kahvaltı önemli
Vitaminsiz olunur
yap kank
hayır
Evet yavaslatiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?