Ekim ayında 36 sağlık çalışanı şiddete maruz bırakıldı! Neden bir türlü bitmiyor?

Ekim ayında 36 sağlık çalışanı şiddete maruz bırakıldı! Neden bir türlü bitmiyor?

Sağlık-Sen, ekim ayına ilişkin sağlıkta şiddet raporunu yayınladı. Rapora göre, yaşanan 19 şiddet olayında 36 sağlık çalışanı şiddete maruz bırakıldı. 32 saldırganın 7’si hakkında herhangi bir işlem yapılmadı. Gözaltına alınan 20 saldırgan serbest bırakıldı, 5 saldırgan ise tutuklandı.

Haber

Güncellemeler
+1 yıl
@canerozkum 🙏
Ekim ayında 36 sağlık çalışanı şiddete maruz bırakıldı! Neden bir türlü bitmiyor?
Cevapla