Sağlık çalışanlarına şiddet özel sağlık kurumlarında neden yok?

Sık sık başta doktorlar olmak üzere, sağlık çalışanlarına şiddet uygulandığını duyuyoruz. Fakat hiçbir özel sağlık kurumunda şiddet olayı yaşandığına şahit olmadık. Neden sadece devlete ait sağlık kurumlarında şiddet yaşanırken, özelde yaşanmıyor? Hatalı olan hasta yakınları mı, devlet kurumları mı?
Sağlık çalışanlarına şiddet özel sağlık kurumlarında neden yok?
Cevapla