- Sağlık konusunda 328 cevap paylaştı.
+1 yılYazın ölüyordum nerdeyse nefes alamamaktan adamlar nefes almam için 45 dakika hava verdiler. İki tane iğne yaptılar antibiyotik eve yolladılar. Test falanda yapmadılar. Artık vaka sayısı düşük çıksın diye test yapmayı yasakladılar mı ne yaptılar bilmiyorum. Belki pozitiftim bir sürü insana bulaştı. Türkiye de Allah'a emanet yaşıyoruz..
12 Yorumla
Soran+1 yılBir daha benzer bir durum yaşamazsın umarım 🙏
- +1 yıl
Allah razı olsun ortak İnşallah kimse yaşamaz da kurtuluruz bu illetten
En İyi Cevaplar
bu dönem boyunca tam 9 defa testim pozitif çıktı, evdeki herkese de bulaştırmıştım ve tam geçecekken aynı evde olduğumuz için o bana bulaştırdı ben ona geri bulaştırdım falan 30 günlük bi süreç çok kötüydüm iyileşmem daha uzun sürdü ama devamında daha iyiydim diyebilirim, bu olay ilk pozitif çıktığımda yaşanmıştı ikincisinde üçüncüsünde yine çok zordu ama 1 ay kadar sürmemişti, birkaç hafta aralıkla pozitif çıkmaya devam edince ben dedim ki bu işten kurtulamayacağım galiba ama en son 9 ay önce covid oldum, artık olmam herhalde zaten o kadar tehdit içermiyor artık.
11 Yorumla
Soran+1 yılEline sağlık 😇
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim rekorum sanırım 14 gün ama ilk bir haftası ağırdı. Geçmiş olsun diyeyim yaşayan herkese. Bu arada senin Fenerbahçe'li olduğunu ya da sempatin olduğunu hissetmiştim. Bana farklı şeyler anlattın ama sonradan babadan FB olduğunu soylediğini gördüm. Bu olmadı taraftar olmayan Yinelenen.😄
18 Yorumla
Soran+1 yılSana da geçmiş olmuş, bir daha da uğramasın 🙏
Dediğin cevap burası, dikkat edersen devamında aynı şeyi söylüyorum 🙂
Çocukluk aşkımsın dediğiniz bir futbol takımı var mı? ↗
Neyse o 😀
Cevap sahibi+1 yılDikkat ettim ve ederim ama insanın içinde bir sempati kalır ve hissettim. Neyse derbi sorusu sor yoksa ben gizliden soracağım soru gidecek bak.😄 Bu günden derbi ateşini yak, soruyu sana bırakıyorum.😅👍
Soran+1 yılYok valla olsa Beşiktaşa olurdu bak, FB sonrası o var. Burada da onu yazmıştım.
Eda ile tuttuğunuz takımı tahmin edelim mi? ↗
Ohooo soracaktım aklımdaydı ama sen yazdın artık, soramam, prensibimdir, sorumu mundar ettin 🤣
Gizliden çık da takip edeyim seni muhabbetin keyifli.
Ya da özelden yaz, takip istemiyorsan 😀
Ben FB'ye devam da edebilirdim belki ama Doktor Nazım mevzusu sebepli soğumuştum, o soğukluk geçmez kolay kolay...
Cevap sahibi+1 yılÖyle şey mi olur sor sorunu sen sormazsan başka biri soracak. Sor soruna geleyim bende.😅 Sanırım kırmazsın beni aksi halde üzülürüm cidden. Ayrıca mesaj atarım bende sana ve takipleşebiliriz tabii ama soruyu sor o soru sende ki zaten soracağını düşündüğüm için yazdım.😊
Soran+1 yılMesaj atarsan yazarım yoksa sormam 😂
İsteyen de sorabilir ya zaten biri sorsa bile soruluyor 3-4 kez ben hiç oraya da girmeyebilirim.
Daha farklı sorular peşindeyim genelde 😂
Cevap sahibi+1 yılSöz olarak algılıyorum ve gündem derbi.😄
Soran+1 yılTamam mesaj atarsan söz 😂
Soran+1 yıl@kizlarsoruyor buradaki muahbbeti okur musunuz?
Buradaki iki yorumum kaldırılmış.
Sebep iletişim amaçlıymış.
Biz zaten görüş sahibi ile benim sorularımda konuşuyorduk.
Ben de bu konuşmayı, paylasmayı ve tanışmayı daha da arttırmak için istersen takip et, gizli kalmak istiyorsan istersen özel mesaj atabilirsin dedim ve devam ettik.
Hatta sağ olsun bu soruma da geldi ve onun takip hassasiyetini bozmadan devam ediyoruz, özelden de yazışıyoruz buradaki konuşma sayesinde.
Haftanın derbisi Galatasaray - Beşiktaş maçı ne olur? ↗
Şimdi burada ne gibi bir sakınca var?
Abazanların her önüne gelene iletişim amaçlı mesaj atmasından, rahatsız etmesinden ben de rahatsızım ve site daha iyi olsun diye şikayet de ediyorum.
Fakat moderatör puanı kasıcam diye bu tarz iki tarafın da paylaşımda bulunduğu bir şeyin şikayet edilemesi siteye zarar veriyor.
Nasıl iletişim kuracak insanlar?
Onu geçtim site icin bir şeyler yapmaya çalışan bizler nasıl motive olacağız?
Bu kadar da basit olmamalı...
Süre olarak rekor kıramam sanırım ama ağır bir dönemdi. Hem psikolojik hem de bedensel kötüydüm. Ağrılar çekilecek gibi değildi, uyutmuyordu, yemek yiyemiyordum, kendime gelmem de uzun sürmüştü.
14 Yorumla
Soran+1 yılOoo epey ciddi geçirmişsin. Herhangi bir etkisi kaldı mı? Uzun dönemli etkiler de kalabiliyormuş.
Soran+1 yılEtki kalmaması çok iyi olmuş.
Umarım bir daha benzer bir şey yaşamazsın 🙏
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
- Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı.
u +1 yılHiç covid olmadım ben :D
14 Yorumla
Soran+1 yılSen olmadıysan, o olmadıysa, ben olmadıysam, kim oldu yaaa? 😀
- +1 yıl
Kandırıyorlar bizi :D
- +1 yıl
Şaka yapıyorum tabi ki olanlara çok geçmiş olsun :)
Soran+1 yılAynen orası ayrı 🙏
+1 yılBence adam corona virüsün ete kemiğe bürünmüş haliydi. Corona virüsü ilaç milac derken insana evirdiler. 😂 Ayrıca vaka söz konusu adam ama düzenleyen moderator arkadaş yatalak kadın fotoğrafı koymuş. Çok zekice...😂
16 Yorumla
Soran+1 yılDeğil mi 😂 Ben de öğrenmeye çalışıyorum bu tür şeyleri, profil sayfamda gördüm, dedim bu kimin sorusu, meğer benimmiş 🤣
Demek ki bunlar daha ilgi çekiyor 😎- +1 yıl
Uzanan Cristiano Ronaldo ya da Kıvanç resmi de olabilirdi. 😂
Soran+1 yıl😂
Evet ama erkekler daha hevesli yaklaşıyor galiba fotolu sorulara 🤣- +1 yıl
Neyse birileri görsün de çomak sokayım, gıcık olsunlar dedim. Ne yaparlarsa yapsınlar.😂
Soran+1 yılHaha can sıkıntısı 😂
- +1 yıl
Sorma. Dertsizlik böyle bir şey işte...😂
+1 yılVakalar halen var ve bundan dolayı ölende var yani iyice tedbir birakilmis durumda. Bu arada covid olmadim ama ama halen risk altindayiz. Sonumuz hayir olsun
23 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle...
Hatta Çin'de yeniden yükselmeye baslamıştı en son.
Sıkı takibe sadece onlar devam ediyor, orayı takip ediyorum ben de...- +1 yıl
Hani nerde vakalar tedbir yok ölen yok. En baştan beri ciddi bir hastalık değildi
- +1 yıl
Evet Çin'de nüksetmiş, ben takip etmesem de hani yüzeysel bir bilgim var.
+1 yıl1 yıldan fazla korona olmuş 😄 sanki bu işte bir terslik var gibi, inanması zor.
Ben çok şükür covirginlerdenim)) gerçi uzmanlar herkesin olduğunu iddia ediyor ama.12 Yorumla
Soran+1 yılSen de mi 😀
Aslında haklı olabilirler 🙂
Zaten bu hastalık ile ilgili ilk veriler geldiğinde de %80 üzeri kişi asemptomatik geçirmişti, yani antikora sahiplerdi hastalanmadan.
Bu sebeple cidden biz de geçirmiş olabiliriz bir ihtimal.- +1 yıl
Olabilir valla
+1 yıl2 hafta sürdü nezle gibi geçti genel olarak bu tepkiler normal hayatımda da olduğu için korona olduğuma inanmamıştım
11 Yorumla
Soran+1 yılKim olsa zor inanırdı, vücut direncin sağlammış 😇
+1 yılBende soruyu tam okumadan taş gibi hatunmuş demiştim fotoğrafa bakarak 😂
59 yaşında adammış ya. Dayı direnme öl artık bence 😅12 Yorumla
Soran+1 yılHahaha 😂
Bizim görevliler işi biliyor 🤣- +1 yıl
Fake yedim resmen 😂
- Sağlık konusunda 637 cevap paylaştı.
+1 yılBu zamana kadar hiç dikkat etmeyip en kalabalık ortamlara girip hiç pozitif olmamam da rekor sayılır mı
12 Yorumla
Soran+1 yılBu da rekora dahil 😀
Fakat bu rekoru çok kişi paylaşıyor haberin olsun 😂- +1 yıl
Çoklu rekor en sevdiğim
Bir ay tam🤭ilk iki hafta çok kötüydü iki hafta geçtikten sonra artık ölmem dedim rabbim bir daha yaşatmasın inşallah çok zor günlerdi..
12 Yorumla
Soran+1 yılYaşatmasın 🙏 Geçmiş gitmiş, gelmeyecek olsun 😇
u +1 yılGeçen Nisan ayında olmuştum test yaptırarak bunu onaylatmadım ama olduğuma eminim.
Tam bir ay sürdü iyileşebilmem.11 Yorumla
Soran+1 yılBir ay...
Bakalım arttıran olacak mı 🙂
+1 yılhiç yakalanmadım ama çok yakalananlar oldu koronaya. geçti gitti
11 Yorumla
Soran+1 yılGeçti mi emin değilim 🙂
Etrafta hasta olanlar olmaya başladı yine, yakında bana da gelebilir gibi 😀
+1 yılÇok şükür hiç yakalanmadım aynı evin içinde iki kişi oldu anlara baktım ilğilendim bulaşmadı.
12 Yorumla
Soran+1 yılEpey dikkat etmissin demek ki 😇
Yalnız o kullanıcı adı nedir, yazmaya kalkan olursa bitmez 😀- +1 yıl
Uykulama koymuş adı henüz değiştirmedim ayrıca hiç dikkat etmedim üzülmesinler kormasınlar diyede yanlarından kiç ayrılmadım bağışıklık sistemiyle alakalı galiba
+1 yılBen Allah'a şükürler olsun hiç Covid-19 olmadım çünkü evden dışarı hayatım yok
12 Yorumla
Soran+1 yılE normal o zaman derdim ama eve de getirilebiliyor ya yine şanslıymışsın 😀
- +1 yıl
Bizimkiler dikkatliydi
- Sağlık konusunda 603 cevap paylaştı.
+1 yıl1 kere korona olmustum, isten bulasmisti. 1 haftada negatif olup ise geri donmustum.
12 Yorumla
Soran+1 yıl1 hafta çok iyi süre 🙂
- +1 yıl
Evet. Tesekkurler.
+1 yılBana hiç bulaşmadı korktu benden 🤣 ben onu hasta ederim
13 Yorumla
Soran+1 yılZaten hayaletlere bulaşamıyormuş 😎
- +1 yıl
Hayalet değil King hayalet 😀
Soran+1 yılHahaha 😂
Ona takılacak mısın diye bilerek denedim Kral hazretleri 😀
+1 yılİlk aşkım tek aşkım tarafından corona bana bulaşmıştı. Corona diyince aklıma tek bu geliyor 😰
16 Yorumla
Soran+1 yılİyi bari en azından diğer sıkıntılar olmamış veya devam etmemiş...
- +1 yıl
Çok güzeldik ama 🤧
Soran+1 yılBak mesela bu çok güzel bir anı olarak kalmış 😇 Gerçi riskli , farklı da gelişebilirdi süreç...
Son emoji hastalık ićin miydi, yoksa?- +1 yıl
Anı olarak kalmışım o da öyle dedi bana 😔 hastalık için değil üzülünce burnum akar
Soran+1 yılŞimdi oldu, üzüldüm 😕
- +1 yıl
☹️
O adam bundan sonra yasamaya devam ederse o zaman hellal olsun valla ona.
11 Yorumla
Soran+1 yılBir de o kısmı var değil mi 😀
+1 yılO kadar insan içine karıştım isimden dolayı covid çıkan herkesle bi yerde bulunmuslugum var ama ne testte cıktı nede hasta oldum çok garip
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBunlara gerçekten inanıyor musunuz? Saçmalık kovit testi denilen şey zaten doğru sonuç vermiyor
11 Yorumla
Soran+1 yılBu doğru.
En iyi ihtimalle %50.
Hastalığın varlığı doğru fakat abartıldığı kadar bir hastalık değil.
+1 yılHiç gün. Covid geçirmedim şükür, Allah geçirenlere sağlık versin.
20 YorumlaSağlık konusunda 371 cevap paylaştı. Tek doz aşıyla bunca zamandır olmadım, maaşallah bana. :)
13 Yorumla
Soran+1 yılAşıya neden devam etmedin? 🙂
Soran+1 yılO pek çok kişide oldu, haklısın 🙂
- Sağlık konusunda 479 cevap paylaştı.
+1 yılÇok şükür hayattaki şansımı Covid olmadan geçirmekte kullandım 🤗
18 Yorumla- +1 yıl
Belki geçirmiş ama hissetmemiş olabilirsin bazı insanlarda öyle oluyo ya oyüzden belki geçirdin belkide geçirmedin
- +1 yıl
Hayır gecirmedim çok şükür hem hiç hasta olmadım hemde işyerinden toplu test istedikleri icin yaptirdim ordan biliyorum
- +1 yıl
Anladım test yaptırıp hiç pozitif çıkmadıysa kapmamışsın demek ama demek istediğim covid kapıpta hiç hasta gibi olmayanlar var yani covid kapıyo ama dışardan hiç bi rahatsızlığı olmuyo
- +1 yıl
🤗🤗🤗
- +1 yıl
Niye güldün anlamadım pek
- +1 yıl
Genel de bu hastalık çok pimpirikki olanlari daha çok yakaladı 😂😂
- +1 yıl
Bu virüs bağışıklığı zayıf olanlarada güçlü olanlarada bulaşır ama bağışıklığı zayıf olanlar iyi olmaz güçlü olanlar daha şyi olur bide hiç kaptığını hissetmeyenlerde var güçlü oldukları için bu arada pimpirikki anlamını ne bilmiyom
- +1 yıl
Pimpirikki zayıf ya da şöyle böyle anlamındamı
Benim rekorum 9 gün. Hayatım boyunca geçirdiğim en zorlu 9 gündü sanırım. Her test oluşumda pozitif çıkmaktan sıkılmıştım resmen. 🙄
11 Yorumla
Soran+1 yılPsikolojik etkisi de epey fazlaydı bu adinin...
- Sağlık konusunda 10,9b cevap paylaştı.
+1 yılİngilterede sağlık sistemi mi var da, doğruyı göstersin. Testlerine Caprisun döküyorsun pozitif gösteriyor.
Ölmeden insanın yüzüne bakmıyorlar. Çöp bir ülke10 Yorumla
+1 yılKovid olmama rekorum 2 yılı aşkındı fakat bu Ağustos ayında geçirdim maalesef…
15 Yorumla
Soran+1 yılNasıl bozldu peki rekor, fark edebildin mi nasıl bulaştığını?
- +1 yıl
Ben ilk normal griptim sonra evde ki birisi getirdi onlar oldu sonra ben oldum herkes benim getirdiğimi düşünüyordu ama en son ben geçirdim aralarında😅😅
- +1 yıl
Onların testi pozitif çıkınca bende test olayım sonuçta aynı evde yaşıyoruz dedim ve oldum pozitif çıktı çok bir etkisi olmadı bende baş ağrısı boğaz ve mide bulantısı dışında ha bir de halsizlik😅😅😅
Soran+1 yılİkisi fazlasıyla karışıyor 😂
Ben de grip geçirdim, yorgun zamanımı bulup bir haftaya yakın yatırdı adi 😀
Bir daha getiren olmaz umarım 😇🙏
- +1 yıl
Umarım😊
Sağlık konusunda 316 cevap paylaştı. Benim rekorum her halde çok şükür hiç korona olmamam. Umarım hiç olmam..
10 YorumlaBenim rekorum sıfıra yakın 😂
13 Yorumla
Soran+1 yılSıfıra yakın nasıl oluyor ya? 😀
Soran+1 yılHahaha 😂 İyi ki negatifmiş 😇 Yalnız cebap şimdi harika oldu işte 🤣
+1 yılBenim bir aydan fazla sürdü
11 Yorumla
Soran+1 yılGeçmiş olmuş, bir daha gelmesin 🙏 Buraya yazılan rekor sende galiba...
5 gün sürdü ama 412 gün gibi hissettim
15 Yorumla
Soran+1 yılEpey şiddetli yaşamışsın...
Soran+1 yılBiz covid olmayanlara bilgi için biraz anlatabilir misin?
Soran+1 yılNefes ile ilgili bir şey yazmadın bak, bu varyantlardan birisiydi herhalde 🤔
Teşekkür ederim, ederiz 🙏
Olmamışam olduysam bile bilmiyorem
12 Yorumla
Soran+1 yılOlsaydın bilirdin evet 🤔
+1 yılHayatım boyunca hiç Covid olmadım 😁
12 Yorumla
Soran+1 yılBir tane daha 😀
Tebrik ediyorum 😂- +1 yıl
Teşekkür ediyorum dostum 🤘🏻😁
Çok şükür covid olmadım 🙂
16 Yorumla
Soran+1 yılSen de mi 😀 Ben de olmadım. Hadi ben evden çalışıyorum normal de, senin olmamana şaşırdım bak 😂
Soran+1 yılEvet de virüsü solunum yoluyla içeri aldıktan sonra istersen 5 kez yap 😀
Soran+1 yılBak onları yazınca aklıma bu geldi vaktin varsa izle 😂
https://youtu.be/eFPFcmCvX-U
+1 yılBen 2 defa geçirdim gerçekten zor süreç iyi ki hastaneye düşmedim
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBabannem de bir türlü iyileşmiyor
14 Yorumla
Soran+1 yılYaaa 😕
Hangi semptomlar devam ediyor peki?
Cevap sahibi+1 yılŞu an hastanede.. nefes almakta güçlük çekiyor entübe etme durumları var.😭
Soran+1 yılYaa 😕
En zor semptom galiba...
Umarım gerek kalmaz ve daha iyiye gitmeye başlar 🙏
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim.
+1 yılHadi bakalım gözü Aydın
10 YorumlaHiç olmadım daha şükür.
10 Yorumla
+1 yıl12 gün pozitif kaldım sanırım.
10 YorumlaBen hiç covid olmadım
10 Yorumla
+1 yılHiç olmadım rekor 0 diyelim :)
10 Yorumla- Sağlık konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılZor atlattım coronayı bir hafta
10 Yorumla Rekor kırmış vay be
10 Yorumla
+1 yılBoş ver coronayı kıza aşık oldum
10 YorumlaUlan kovid iki yıl çaldın hayatmzdn
10 Yorumla
+1 yılHenüz korona olmadım 🤗
10 YorumlaBenim rekorum 45 gun
12 Yorumla
Soran+1 yılKontrol edeyim dedim ama epey görüş gelmis bitmedi 😀
Fakat hatırladığım kadarı ile en fazlası bu.
Nasıl geçti bu 45 gün?
+1 yılBaşladığından beri covidim rekor bende 😂
11 Yorumla
Soran+1 yılO nasıl bir şey ya o 😀
+1 yılHiç korona olmamak rekorum
11 Yorumla
Soran+1 yılBu rekorun da ne çok sahibi varmış ya 😀
Gizli Üye(18-24)+1 yılHastane masrafını düşünemiyorum
10 Yorumla- Sağlık konusunda 669 cevap paylaştı.
+1 yılBen 3 kere covid oldum baskasini bilmem 😂
10 Yorumla
+1 yılZor bç durum
10 Yorumla
+1 yıloha yazık lan
10 Yorumla10 gün sürmüştü benim covid
10 Yorumla
+1 yılHiç corona olmadım.
10 Yorumla
+1 yılHafif atlatmış
10 YorumlaHc korona olmadm🥰
10 Yorumla
+1 yılBi kurtulamadık bu hastalıktab
10 Yorumla
+1 yıl14 gün
10 Yorumla
+1 yılHiç covid olmadım
10 Yorumla
+1 yılHiç covid olmadım 🙂
10 Yorumla
+1 yılTürkiye'de de vardı bu haber
10 Yorumla10 gün.
10 Yorumla- Devamını Gör (9)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 