Reglim ilk kez 4-5 gün gecikti ve test negatif çıktı. Yardımcı olabilir misiniz?

Merhaba arkadaşlar. Epeydir takip ediyorum bu siteyi fakat tam olarak benim soracağım soruya denk gelemediğim için ayrıca konu açmak istedim. Normalde düzenli olarak -belki 1 gün ileri-geri oynayarak- regl olurdum. En son 8 ocakta regl oldum ve bu ay yanlış hesaplamadıysam 5 gün gecikti. İdrar testi yaptım negatif çıktı fakat sabremediğimden 1 hafta olmadan test yaptım. Test sonucu yanlış olabilir mi yoksa 5 gün test yapmak için yeterli bir süre mi bilemedim. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Reglim ilk kez 4-5 gün gecikti ve test negatif çıktı. Yardımcı olabilir misiniz?
Cevapla