Covid olduğumda 14 gün almıştım ardından annemde coronadan hastanede yattı refakatci olduğum için 14 gün daha aldım. Müdür baya tepkili konusuyodu sonra sıkıldım 1 hafta daha alıp çıkmıştım djejs
Hiçbir iş yeri rapordan hoşlanmaz. Özellikle özel sektör izinli gününde bile mesaiye koş diye bakar onlar için cenazen bile olsa umrunda olmaz @Boavistaa
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Lise zamanı her hafta 5 gün alırdım kasıtlı.
1 hafta almıştım
Covid olduğumda 14 gün almıştım ardından annemde coronadan hastanede yattı refakatci olduğum için 14 gün daha aldım. Müdür baya tepkili konusuyodu sonra sıkıldım 1 hafta daha alıp çıkmıştım djejs
Rapor aldığımızda çekemiyorlar 🤦
Hiçbir iş yeri rapordan hoşlanmaz. Özellikle özel sektör izinli gününde bile mesaiye koş diye bakar onlar için cenazen bile olsa umrunda olmaz @Boavistaa
Değişik olmuş senin durumlar dkdkdk
En fazla bir hafta rapor almıştım okul zamanlarında. Tabi rahatlığa alışıp okula gitmemezlik yapmadım sonrasında Xd
Üşengecim ben bayağı kwjejej
3 gün rapor aldım ama hastalığım geçmiyor Allah kimsenin başına vermesin sağlık olmayınca hiçbir şeyin kıymeti yok
"... sonra rahatlığa alışıp işten çıkmıştım" Hadi ya o da iyimiş xD
Rahatıma düşkünüm :D
10 gün rapor almak zorunda kaldım. Yarısı zaten ara tatile denk gelmişti.
1 hafta Covid-19 raporu almıştım. Geriye kalanların çoğu 4 günü geçmedi bile.
Fabrika da iken psikiyatır dan 10 gün istemiştim 🤣🤣
3 ya yatmayı fazla sevmezdim sldjdmjdkj şimdi çok hoş sldjdkjdj
ayağım kırıldığında 3 ay rapor verdiler ben almadım
Covid için 14 gün ama evde durmak güzel değil 🥺
Şahsen güzel geçiyordu :D
Bugün bir ilk yapıp izin aldım
A ne güzel :)
10 gün
60 gun almıştım bir ara.
pek rapor almayı tercih etmezdim
Ameliyat olup 2.5 ay yatmıştım
covidken 3 HAFTA almistim 😏
40 gün heyet raporu aldım
3-4 gün falandı.
onlar kovmuş olmasın 👍👍
Hayır
Çok gün aldim
Hiç covid olmadım ki
Sınırsız rapor almışın sen
sıfır
20...
3.5 ay
40 gün😂
2 ay
3 hafta
7 gün raporluyum
Dört gün
Ben hiç almadım
23 gün bebems
2 gündür
3 günaydım
Hiç rapor almadım.
1 ay almıştım
Yaklaşık 1 ay.
2 gün
1 hafta filan
1 gün :)
max 2
7 Gün