Durduk yere ağrı kesici içiyorum, bir zararı var midir nasil kurtulurum?

Arkadaşlar neden bilmiyorum sıkılınca paril içiyorum bugün 4 tane içtim... iki tanesini aynı anda içtim az önce ve kendimi birden ilacın yanında buluyorum, bir bakmışım hapı içmişim psikolojik mi anlamadım gitti. Biliyorum deli gözüyle bakacaksiniz belki ama içerken kendime en kötü göçüp kurtulursun diyorum, çok yediğim vakitlerde yapıyorum genelde

Bir zararı var mıdır?

Durduk yere ağrı kesici içiyorum, bir zararı var midir nasil kurtulurum?
Cevapla