Regl döneminde ağrı kesici içsem zararı olur mu?

Normalde hiç ağrı vs çeken birisi değilim ama bu ay pek iyi hissetmiyorum. Majezik içsem bir şey olur mu kanama kesilir mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Bugün 2 majezik içtim hala karnım ağrıyor öleceğim başka çözümü yok mu kalksslala 🥲🥲🥲
Regl döneminde ağrı kesici içsem zararı olur mu?
Cevapla