Regl döneminde ağrı kesici içmek zararlı mı?

Regl döneminde özellikle ikinci gün ağrım olunca hemen ilaç içiyorum aslında içememeye çalışıyorum ama olmuyor sizce zararlı mı YouTube da bu konuya ilgili konuşan doktorlar değil diyorlar. Peki siz ilaç kullanıyor musunuz?

Regl döneminde ağrı kesici içmek zararlı mı?
Cevapla