Regl iken ağrı kesici kullanmak çok mu zararlı?

Ben kullanıyorum ama ilaç içmek 3 büyük günahtan biri gibi davranan arkadaşlarım var ağrıdan ölüyo ama inatla içmiyo. Ponstan forte hem regl i kesmiyo hem de ağrıyı geçiriyo mesela çok memnunum bana ağrıyı çekmek mantıklı gelmiyo zaten en toplam 1 en fazla 2 tane içiyorum günde değil o da 1 hafta boyunca.

Regl iken ağrı kesici kullanmak çok mu zararlı?
Cevapla