Ön çapraz bağlarım yırtılmış, doktor dizlik verdi. Bu dizliği gün içinde sürekli takmamda bir sıkıntı olur mu?

Uzun süredir dizim ağrıyordu bende pek önemsemedim geçen gün doktora gittim MR çektirdi bugünde sonuçları gösterdim ön çapraz bağlarım yırtılmış ve dizimin arka ve ön tarafında iltihaplı sıvı birikmiş. Fizik tedavisi ve dizlik kullanacağım 1 ay sonra da duruma göre hareket edeceğimizi söyledi. Bu dizliği gün içinde sürekli takmalı mıyım? Doktora sorsaydın diyebilirsiniz fakat olayı öğrenince hem biraz korktum hemde sıcağı sıcağına soramadım yani aklıma gelmedi. Doktor sürekli kullanmam gerektiğini söyledi.
Ön çapraz bağlarım yırtılmış, doktor dizlik verdi. Bu dizliği gün içinde sürekli takmamda bir sıkıntı olur mu?
Ön çapraz bağlarım yırtılmış, doktor dizlik verdi. Bu dizliği gün içinde sürekli takmamda bir sıkıntı olur mu?
Cevapla