3 ay

Ayağımı jiletle kestim, yeni jiletten tetanoz kapma riskim var mı?

Bacağımı aldıktan sonra ayağımı alırken kestim baya kanadı ama steril tutuyorum orayı tetanoz kapmam değil mi jilet de yeni açılmıştı 2 kere falan kullandım sadece.

Ayağımı jiletle kestim, yeni jiletten tetanoz kapma riskim var mı?
Cevapla