Bacağımı aldıktan sonra ayağımı alırken kestim baya kanadı ama steril tutuyorum orayı tetanoz kapmam değil mi jilet de yeni açılmıştı 2 kere falan kullandım sadece.
3 ay
Bacağımı aldıktan sonra ayağımı alırken kestim baya kanadı ama steril tutuyorum orayı tetanoz kapmam değil mi jilet de yeni açılmıştı 2 kere falan kullandım sadece.
temiz bir jiletle tetanoz kapma riskin neredeyse yoktur müdür tetanos mikrobu metalin pasından değil toprak ve dışkı gibi doğal kirlilikten geçer jiletin steril ve ev ortamında olması güvende olduğunu gösterir yarayı temiz tutman kâfi ancak son 10 yıl içinde aşı olmadıysan her ihtimale karsı aşını yeniletmen iyidir
Cevap
4Cevap
Etrafını dezenfekte et yarayı sarabilirsin
Artık lakabın ayaksız
Yok paslı şeylerden kapabilirisn
Jiletle bacak kıllarını niye alıyon ki 😀
Bisi olmaz dezenfekte et yeter
Tentirdyot sür oraya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?