4 yıldır bacağımı jiletle alıyordum, ağdaya geçsem sıkıntı yaşatır mı?

Eskiden ağdayla alıyordum fakat uğraştırıcıydı, uzamasını falan beklemem gerekiyordu, şimdi de jiletle aldığıma pişmanım açıkcası, ağdayla alsam bundan sonra sıkıntı yaşatır mı?
4 yıldır bacağımı jiletle alıyordum, ağdaya geçsem sıkıntı yaşatır mı?
Cevapla