7 sene. jiletle aldım kol bacak ozel. bölge kolayima geliyor diye simdi ise çok pismanim dugun gunu. yaklasiyor ne yapmam gerek?

kolay. bi yonetem bilen var mi. kilarim cok kalin o yuzde. karinca yagi kullanıyorum. epilasyona. gitmeye vaktim bile yok paramda yok. bna daha koly bi yontem lazim
7 sene. jiletle aldım kol bacak ozel. bölge kolayima geliyor diye simdi ise çok pismanim dugun gunu. yaklasiyor ne yapmam gerek?
Cevapla