Sabahları kalktığımda yürüyüşe çıkmayı çok istiyorum ama nedense bu isteği gerçekleştirmiyorum
Her gece sabah yürüyüşü kararı ile yatıp uyandığımda bunu gerçekleştiremiyorum. Siz sabah yürüyüşüne çıkar mısınız?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bende bircok sey yapmak istiyoerum ama yapamiyorum. Depresyonda miyim acaba? ya da tembelim bilmiyorum. Yürüyüş guzel olsa da soguk memleketlerde yasayanlar icin uygun degil bence. Sabahları okula dona dona, buzda kaya kaya giderdim. Yani bu aktivite benim icin ya yazin yapilmali ya da antalya gibi yerlerde duzenli yapilabilir. Soguk memleketlerde okul iş gibi zorunlulugun yoksa cikmak, o ayazı yemek pek mantikli degil.
Bende öyleydim bağ evine gittim ve müziğimi açarak günde 2-2:30 saat yürüyüş yaptım eve geldiğimde yorulmam gerekirken kendimi çok daha enerjik hissettim aslında bir amacın var kendini iyi hissetmek sağlığını korumak zinde olmak ve dahası alışırsan kolay gelecek ve çok zevk alıcaksın
Çok haklısın işte mesleğimin yan etkileri hep başkaları için bir şey yapınca kendin için yapmak gereksiz anlamsız geliyor garip bir durum yenmeye çalışıyorum bunu ama sen iyi yapıyorsun
Dün bankada işlerim vardı çıktım Bankaya gittim işlerimi hallettim kahveciye yürüdüm bi filtre kahve aldım böyle hani yeşil oturma alanları oluyor ya park gibi oraya gittim oturdum kahve içtim anlamsızca dolaştım baya bi sonra eve kadar yürüdüm
Evet bir kahve içmek veya hava almak yürüyüş yapman için çok iyi mazeretler olabilir bende bi kahvemi alıp yürüyüş yaptığım zaman hoşuma gider ayrıca goldenları bende çok severim çok sempatikler hayvanları yürüyüşe çıkarmakta hem mental açıdan hemde fiziki açıdan çok güzel bir şey
Bende de yok ki tespih evden namaz tespihi alırdım 😂😂 su şişesi alırım şimdi dolabı karıştırıp uzun eşofmanlarımı bulmam lazım uzun zamandır giymiyorum 😂
Ya bırak kot pantolon ile cikicam yürüyüşe en sonunda evim zaten az şehir merkezinden uzak fltre kahhve icmeye gidip gelsem 1 saat rahat surer yeter o sürede sanırım
Sabahları bir de uyku durumu var ondan fedakarlik yapamam 😀 Bir de aksam yuruyusleri daha saglikli, tum gun yediklerini eritiyorsun. Başla ve kararlı ol alıştiktan sonra sen de gitmek isteyeceksin