Tam benim gibi çatlaklara özel siwjsjwjsj
Havada miss gibiii beee
Havada miss gibiii beee


hiç uğraşmam sabah sabah ben geceleri aktif yaşıyorum öyle gelmiş öyle gider
Bayılırım
Cevap
44Cevap
Ben sabah ezanı okunmadan yarım saat önce çıkmıştım koşuya
öğlen ezanına kadar dönmemiştim üstüne üstlük de 15 saat falan açken yapmıştım bunu
Hırslı olduğum dönemler kimse beni durduramıyor dındjdogneofndb
-2 derece de yürümem
Benlik bayılırım. 5.30 kalkarım hep. Her gün.
İyiymiş bende. 04.50 sjjsjs sabah erkenden kalkmak bam başka bir duygu ya alınşınca tabisii
Asker gibi. Yüz hep traşlı, tırnak kısa kesilip törpülenmiş, her sabah aynı kahvaltı. Koşu yapılmış. Antrenman yapılmış.
Kargalar dışkısını yemeden yürümek benlik değil, kafayı yemedik
Keşke yeseniz 😄
Sen yediriyorsun arada, kafi
Bu yemiş halin mi😒
Bu aralar yapmak zorundayim. Yoksa bu saatte uyumak gibisi yok 😂
Niye sorundasın 😀
Saglik sorunlari 😅
Severim de sahil kenarında felan fotoğraftaki yerde değil
Evden çıkar çıkmaz çektim napalım direkt sahile mi ışınlanalım sjnwjwwjwjsj
Hiç almadım ki ihtiyacım olmadı, Türkiye değil burası sjwjsjnwjsn
Bir ara yapardım ama uyku uyumadan sabahlayıp ama sonrasında bıraktım
sokaklar güzelse belki ama akşam yürüyüşü daha güzel
Eski murat olsa mumkun olurdu ama ben eski benden mustesnayim
Bu soğukta olmaz ama yazın evet olabilir. Tabi iş hayatım izin verirse
Yok beee, gece yürüyüşü daha iyi hatta ufaktan çilenti varsa 👌👌👌
Tek başıma ise hayır ama önceden planlı grup yürüyüşü ise olur
Sabahları tempolu yürüyüş insanı motive ediyor iyi geliyor tabikii
Yoo severim de sporda yeterince gereğini yapıyorum yürüyemem
Köpeği olanlar için şart saate bakılmaz ihtiyaç sonuçta
Elbette fakat kış ayında tercih etmem bunu yazın ve baharda daha güzel oluyor.
Hava aydınlanınca çıkıyorum saat 8.30 gibi falan.
Depresyondaysam çıkarım
Rahatlatır tabiki ama senin pp neden böyle yukseltiyo adamı
evett bir de yanında kulaklık oldu mu tamamdır
İte köpeğe denk gelme de sabah sabah
Geliyorum da uyuyor hepsi. Ve de aşılı rahatım sjwjjss saldırgan olanına denk gelmedim hiç
Dört ayaklı olanlarda sorun yok zaten
Kastım iki ayaklı olanlara idi
Heee yok be onların aşıları daha olmamış (hadım) inşallah olur ne diyelim sjwjnssn
İyi hadi bakalım
Serin serin bi koş/ yürü de gel
Gelirken de fırına uğra iki sıcak ekmek kap kahvaltıya
O saate açık değil bizim burada sjsjssj haa sıcak sıcak marketlerin önüne büyü kutularda koyuyorlar şirketler ki açılış saatinde alsınlar ona da kimse dokunmuyor. Ha ihtiyacı olan varsa alsın ama ben denk gelmedim
Yine iş babaya düştü ben gidip alacağım ekmeği
Bu eşek şıplarından iş bekle nerdeeeeee
Yahu marketlerrr açıkk değilll adamm sjwnjsnsns
Bana ne ya kork yılda bir sıcak ekmek arası tereyağı ve tulum peyniri yatağında kuş gönü pastırma yiyecektim
Ne demek marketler açık değil..
Yakarım bu fikirtepeyi
Sen de çabuk gel kızın uyandı
Annen sallıyor ama aç herhalde çocuk gel de emzir
Hadi
Sıcacık yatak varken...
Benlik değil suwhwj
Tam benlik😂
Daha kargalar uyanmadı ya
Uyansaydılar bana ne yani sjbwsjns
Hahaahs çatsınlar amann
Tam da benlik desem..
Yeni geldim yürüyüşten
Bir ara yapıyordum
sabah saatlerinden nefret ya
Yakında başlayacağım bakalım nasılmış
Sürekli olmasa da arada yapıyorum, severim
Tam benlik oksijen bol en güzel saatler
Yok hiç benlik değil...
Yok ya genelde Ben fizik tedavi alıyorum zaten
Hafta sonu hayatta kalkmam shdsh
Evet tam bana göre ❤️
Misal bugün 6:30 gibi dfdf
Hic benlik değil
Dikkat et köpek kovalamasın
Köpeklerden korkuyorum yoksa en sevdiğim saat
Evet çok güzel
Güzel aktivite kendine bakıyorsun. İyi yürüyüşler
Evet Deniz kenarında yürüyüş yaparım
En güzeli dikkat et köpekler kovalamasın
Yok kovalamadı hiç 😂 minicik köpüş var o peşimden gelip arada atlıyo oynamak istiyor ondan da zarar gelmez ya hsnsjzn
Sıcacık yatağımda uyumak istiyorum 😀
Pek değil ama bi o kadarda güzel
Sabah pilates benlik akşam yapıyorum koşuyu
Spor sart iyi güzel gelir vücuda
İnsan rahatlıyo yaa zihinende
Dedigin spor iyidir vücudun kendine gelmesine iyi geliyor
Ben sabah sabah çıksam peşime takılırlar
Yok be önce kahvaltı
Tabii ki hayır
Pek değil
Yok değil
Hiç işim olmaz
Genelde sabah yürüyüşü yapıyorum
Evet
Hiç benlik degil
Hiç benlik değil biraz tembelim
En sevdiğim
Muhteşem
Evet tam benlik 😃😍
Kalkkk gidiyoruz😂
@Batuhann34 kalk 😃
Hızlı yürüme ama😂
Eskiden düşünürdüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?