Sabahları kendinizi yemek ya da içmek zorunda hissettiğiniz ne var?
Mesela çaymı?
Kahvemi?
Uzmanlar elma diyor elma yiyen var mı cidden?

#inci🦋
Sabahları kendinizi yemek ya da içmek zorunda hissettiğiniz ne var?
Mesela çaymı?
Kahvemi?
Uzmanlar elma diyor elma yiyen var mı cidden?

#inci🦋
Yeşil elma kahveden daha faydalı çok yorgun ve bitkin olduğum zamanlar da kullanıyorum uyanıksan sonra bir yeşil elma ama diğer zamanlarda filtre kahve yaparım kendime
Sabah kalkıyorum tık elimi yüzümü yıkıyorum. Ve bir sigara yakıyorum.. balkona çıkıyorum.. içsel ve dışsal olarak 5 dakika neyzen tevfik olup küfür ediyorum. sonra gidiyorum dişlerimi fırçalıyorum güzel bir kahvaltı kaçak çay ve sigarayla modumu yakalıyorum.:D
Çay kahve yani kafein bağımlısı değilim. Bu sebeple ayılamam kendime gelemem demiyorum. Kafein bağımlılığından kurtulan gece 8 saat uyuyan birisi zaten ultra dinç uyanır.
Kimisinin zevki mideye sıcak bir şey lazim jsjss
Zevk ayrı bağımlılık ayrı. Bağımlı gözünü açar açmaz mutfağa koşar zift gibi kahve yapar sonra hayata başlar ve gün içinde de içer. Ben türk kahvesinde bile su bardağıyla içen bağımlılar gördüm.
Önce dozu düşürme başladım. Sonra 1 fincana kadar düşünce %100 bıraktım. 3 gün arayla dozu düşür son fincana gelince %100 bırak ve evde kafein içeren hiç bir şey olmasın çünkü dayanamaz içersin. Maalesef ki kafein uyuşturucu gibidir. Her gün beyin dozunu arttır der. Hayatına bırakınca da almamak en önemlisidir çünkü kafein yaşlanmaktan tutun iç organ yaşlanmasına enerji düşüklüğüne yorgunluk bitkinliğe kadar tonla soruna sebep açıyor. Uykuyu bozuyor vs vs tonla sorunu oluyor. Kafeini bırakırken ek olarak sağlıklı ve dengeli beslenmeye doğada spor yapmaya boş vaktinde kitap vs okumaya çabalarsan pek aklına gelmemeye başlar.
Başarılar dilerim inşallah kurtulursun
Yüzümü yıkayıp nemlendirici artı güneş kremi sürdüğümde tamamen uyanmış oluyorum
Cevap
34Cevap
Kalkar kalkmaz bir bardak su ve sigara içmeden asla kendime gelemem 🚬🚬🚬
Gözümü açar açmaz burada bir yorum yazmalıyım kaç tane soru çok süper seçilmiş ona bakmalıyım 🤣 sonra besmele çekip kalkarım
Secilmiyor eskisi gibi
eski tadı kalmadı ki fenomenlik için başvuru yaptım ona bile dönüş alamıyorum hala
Ben çay içene kadar ayılamıyorum. Çay bir kültürdür sen seversin sevmezsin beni ilgilendirmez, ben Çay kadınıyım
Türk kahvesi içerim ama çay bardağı ile çünkü fincan kesmiyor beni. 😊
Sabahları hiçbir şekilde ayılamıyorum ki. Ayıldığımda anca öğlen oluyor
Sigara icmezsem kendime gelemiyorum. Aşırı agresif oluyorum 😅
Sabahları yüzümü yıkayıp kahvaltımı yapmazsam kendime gelemiyorum. Önce midemin doyması gerekli
Alarm çalmazsa 😄
Alarmdan önce uyanmış bile olsam o alarm çalacak 😄😄
Sabahları her şey zor geldiği için hiç bir şey yapmıyorum. 😂😂
Kahve icerim guzel oluyor ayilmak icin degil sevdigim icin icerim
Güzel bir kahvaltı ve çay sonrası kahve ve sigara bu benim sabah ritüelim.
Hava şartları ne olursa olsun işe gitmeden balkona çıkıp kahve içerim
Sadece şu içmezsem birde telefona bakmazsam ayılamam
her şekilde ayrılırım ama çaysız kahvaltısız olmaz
Her şekilde ayılıyorum. Ama çay içerim yine de.
Evet kahve içmeden güne asla başlamıyorum alışkanlık yaptı bende. İçmeyince eksiklik hissediyorum
Yüzümü yıkamak
Kavga etmeden olmuyor
Kimle
Ev ahalisi ile
Rahat birak onlari😃
Ben herkesi rahat bıraktım onlar beni bırakmadı
Uyanır uyanmaz soğuk su ile yüzümü yıkarım yeni nesil maşallah yüzünü yıkamak nedir bilmiyor doğru mutfağa kahve yapmaya gidiyor
Sabahları kahvesiz uykum açılmazdi bu aralar öyle değilim
Kardeşimle illa kavga edicem rutin haline dönüştürdük biz sksjdjje
Kahveden ve insanlardan nefretttttttttt ediyom
Bu sinir sana yaramaz ki kendine yaparsın sakin kalmaya çalış
Nese doluydum hayat dolu hayatimin anasini...
R
Nasil kalayim intihar edicem
Insanlar pic amg hepsinin ikiyizluler adiler
Menfaatci takimi
Neden öyle karamsar düşünüyor. Bir derdin varsa yardımcı olabilirim
Mutsuzum anladinmi
Büyük bir problem mi yaşadınız?
Olumsuz bir evlilik mi yaşadınız?
Maddi bir sorununuz mu var?
Kahvaltı ve çay sabah olamazsa olmazım
Duş almadan ayılamıyorum
Kahve içmeden olmaz.
Ben yiyordum da poha yaramıyordu. 🤣
Kahve içmezsem ayılamam.
Sıgara ıctıgımde bırnbaska ayılıyorum
Nasıl ayıldığımı bile hatırlamıyorum..
Kesinlikle 1 nescafe içmeden güne başlayamam
Spordan başka bir şey yok 😂
Söve söve duş almaya gitmezsem
Duş seks duş sonrası kahve ve sigara😉
Bir oturup kendi hâlimde takılmazsam.
Boş boş sağa sola bakınmam lazım 😄
karnımı doyurmam lazımm :)
Kahve içmeden kendime gelemem
Yüjümü yıkamajşam ayılamam
Sanırım aynaya bakmadan ayılamıyorum kdjdj
Kahvaltı yapmak ve çay içmek
Çaysız nimet olmadan olmuyor
Kahve içmek
Duşa girmeden
Enseme soğuk su
Hayır yok
Öyle bişey yok
Yüzümü yıkamam yetiyor sanırım
Filtre kahve.
Duş almadan asla
Türk kahvesi
Elimi yüzümü yıkamak
Kahve ve sigara
kahvesiz asla
Çay ya da kahve
sevışmek
Kahveeee
Spor müzik
Çay çay çay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?