DEHB ( Diikat dağınıklığı ve hiperaktivite bozukluğu) geçer mi?

Küçüklüğümden bu yana hep dikkat dağınıklığım üzerine konuşulurdu. Dehb olabileceğimi düşünmemiştim. 1 seneyi aşkın süredir gittiğim doktorum bana 2 ay öncesi kadar net bu tanıyı koydu. Ama hiç geçmeyeceğini söyledi. Kalıcıymış. Ben bu durumdan rahatsızım. Ama gerçekten açıkca bu anlamda varsa bilginiz eğer merak ediyorum. Yetişkinim. Dehb geçiyor mu? Tüm doktorlarmı aynı şeyi söylüyor ya da? Hayatımda gerçekten bazı konularda çok zorluk yaratıyor.. düşüncelerinizi, daha çok bilgilerinizi açıkca paylaşırsanız gerçekten çok mutlu olurum.

DEHB ( Diikat dağınıklığı ve hiperaktivite bozukluğu) geçer mi?
Cevapla