DEHB (dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu) hakkında ne düşünuyorsunuz?

genelde dehb bozukluğuna sahip insanlar çok eğlenceli, sosyal, girişken, yaratıcı… olsalarda bu hastalığında zor yanları çok fazla. beyinlerinde dopamin seviyeleri düşük olduğu için sürekli haz odaklı olabiliyorlar ve bu da hayatlarını zorlaştırıyor. toplum dehb hakkında bilgi sahibi olmadığı için bu insanları anlamıyor bu insanlar eğitim hayatlarında öğretmenler tarafından baskıya sıkca maruz kalıyor siz ne düşünüyorsunuz
DEHB (dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu) hakkında ne düşünuyorsunuz?
DEHB (dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu) hakkında ne düşünuyorsunuz?
Cevapla