Selam KScanlar, hayatımdaki tüm dertler sorunlar yetmezmiş gibi bir de el tırnaklarımı çektirmem gerektiğini öğrendim. Üç tanesi fiiuuyy uçacak. %90 ihtimalle çekim gerekiyor tabi. (Sağlam tırnaklarım doktor ihmali yüzünden çekilecek. Uzun uzun yazmak isterdim ama gerek yok)
İnternetten araştırma yaptım. Çektiren bir arkadaşıma sordum. Bir de sizlere sormak istiyorum. Daha önce tırnak çekimi yaptıran var mı? Yahu kim duyduysa off ciddi misin diye tepki veriyor. Ben hafif bir şey olarak görüyordum fakat gelen tepkiler daha çok ciddiye almamı sağladı.
El tırnaklarım çekilecek, tedirginim. Daha önce tırnak çektiren var mı?
Tırnak batmasını biliyorum ama tırnak çekimi konusunda fazla bilgim yok. İşlem sonrasında tabiki ilaç ve krem vereceklerdir onların yanında kantaron yağını kullanmalısın. Gerçekten yaraların çok çabuk iyileşmesine yardımcı oluyor. Çok geçmiş olsun
Abimin ayak tırnağı çekildi birkaç sene önce. Çok ağrılı ve zor geçirdi birkaç gününü. Daha önce hiç öyle görmemiştim diyebilirim. Mutlaka ağrın sızın olur ama sağlığın için bir iki gün dayanacaksın. Geçmiş olsun şimdiden.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
El bileğimi kırmıştım. İki ay alçıda kaldı. Fakat şişlik vardı. Anormal bir şişlik. Doktora tekrar gittim, bir şey olmaz geçer dedi. Yine gittim, aynı şeyi söyledi. Zamanla kan akmaya başladı. Tedavi süreci falan derken, bu duruma geldik. 5 farklı doktora gittim. Olabildiğince özet geçtim. Yabancı bir şeyler diyorlar ne olduğunu unuttum 😁 tanıyı soruyorsan.
Okurken etkilendim, el ve ayakta tırnak çekimi biraz acılı olabiliyor ama yenilenmesi gerekiyorsa da yapılan bir uygulama. Olabildiğine az sızı ile atlatmanız dileğiyle.
Konu hakkında bilgim yok ve gerçek tepkimi verip korkunu perçinlemek istemiyorum o yüzden geçmiş olsun demeye geldim :((((((((((((((( inş hemencecik iyileşir