Kilom yüzünden mi kimse beni sevmiyor, hoşlanmıyor ne yapmalıyım?

Merhaba 168 boyunda 85 kiloyum. 13 yaşımdan beri diyet yapıyorum. Ve yaşamadığım yeme bozukluğu kalmadı.. bi ara 30 kilo verip 60 kilo olmuştum. Ama sağlıksızdı ve geri aldım. Sonuç olarak artık intihar noktasına gelmiş bulunmaktayım. Tüm çocukluğumu ergenliğimi buna verdim. Beni hiçbir zaman kimse SEVMEDİ. Kilom yüzünden dışlandım, insanlar beni bu noktadan vurdu. Şimdi üniversiteye gideceğim. Tüp mide ameliyatı düşündüm ama ailem onaylamadı. Her neyse size vücudumun fotoğrafını göstereceğim. Sizce tekrardan sağlam bir kafayla başlarsam başarır mıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Profil fotosunda var boydan fotom.
Kilom yüzünden mi kimse beni sevmiyor, hoşlanmıyor ne yapmalıyım?
Cevapla