merhabaa ben 21 yasindayim simdi size cocuklugumu anlaticam
cocukken (8 ya da 9 yasindaydim galiba ya) herkes killarimla dalga gecmeye basladi.
11-12 yasina kadar devam etti ve 13 yasina gelince takinti oldu.
ailem izin vermemesine ragmen killarimi alirdim ailem cok kizardi ve heryerim kanardi ama takmazdim.
zamanla testosteron takıntısı oldu.
sadece ostrojen iceren seyler yemeye basladim.
14 yasina geldigimde ailem beni lazer epilasyona goturdu,10 seansta bitti aslinda (cok pahali ve cok iyi biryere gitmistim)
birde ostrojen takviyesi almaya basladim cunku cidden azdi
15 yasinda bacaklarim bana puruzsuz gelmemeye basladi, yemek takintim tekrar basladi.
metobalizmam cok hizlidir ve cocuklugumdan beri zayıfım, daha da zayıfladim ama takmadim.
kendime gelen cikma tekliflerini (4-5 kez falan) net tacizdir diyerek reddettim.
kimseyle arkadas olmuyordum zaten
17 yasimda tekrar lazere gittim (ailem tatildeyken abla killar gitmedi diyerek tekrar gitmeyi basardim)
tekrar bazi yerlere gittim lazer yaptirmadigim yer kalmadi, testosteron iceren yiyecekler yiyemiyordum.
Şu an 21 yasinda eczacilik okuyorum her gun agda yapiyorum evde 4,5 tane epilator var
ve asla testosteron iceren birsey yiyemiyorum boyum 1,68 ve 50 kiloyum asiri zayifim ama yapamiyorum iste.
psikolojik tedavi almaya da basladim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer