Testosteron takıntım var ve yemek yiyemiyorum dogru duzgun?

merhabaa ben 21 yasindayim simdi size cocuklugumu anlaticam

cocukken (8 ya da 9 yasindaydim galiba ya) herkes killarimla dalga gecmeye basladi.

11-12 yasina kadar devam etti ve 13 yasina gelince takinti oldu.

ailem izin vermemesine ragmen killarimi alirdim ailem cok kizardi ve heryerim kanardi ama takmazdim.

zamanla testosteron takıntısı oldu.

sadece ostrojen iceren seyler yemeye basladim.

14 yasina geldigimde ailem beni lazer epilasyona goturdu,10 seansta bitti aslinda (cok pahali ve cok iyi biryere gitmistim)

birde ostrojen takviyesi almaya basladim cunku cidden azdi

15 yasinda bacaklarim bana puruzsuz gelmemeye basladi, yemek takintim tekrar basladi.

metobalizmam cok hizlidir ve cocuklugumdan beri zayıfım, daha da zayıfladim ama takmadim.

kendime gelen cikma tekliflerini (4-5 kez falan) net tacizdir diyerek reddettim.

kimseyle arkadas olmuyordum zaten

17 yasimda tekrar lazere gittim (ailem tatildeyken abla killar gitmedi diyerek tekrar gitmeyi basardim)

tekrar bazi yerlere gittim lazer yaptirmadigim yer kalmadi, testosteron iceren yiyecekler yiyemiyordum.

Şu an 21 yasinda eczacilik okuyorum her gun agda yapiyorum evde 4,5 tane epilator var

ve asla testosteron iceren birsey yiyemiyorum boyum 1,68 ve 50 kiloyum asiri zayifim ama yapamiyorum iste.

psikolojik tedavi almaya da basladim.

Testosteron takıntım var ve yemek yiyemiyorum dogru duzgun?
Cevapla