Fazla östrojenim varmış ne yapabilirim ki?

Son günlerde aslında son günler dediğime bakmayın 15 gündür falan memelerimde aşırı büyüme hassasiyet vardı dokununca ağrıyordu test yaptım östrojenim fazla çıktı testosteronum çok azmış yetersizmiş zaten kadınlarda az oluyordu benimkinde yok denecek kadar azmış ondan böyleymişim e napacam ki bunun için ilaç mı alınır ki ben ilaç almayı hiç sevmem ciddi bir şey yaratmayacak da almayayım ne diyorsunuz? Doğal yollarla azaltma yöntemi var mıdır?
Fazla östrojenim varmış ne yapabilirim ki?
Cevapla