Günaydın arkadaşlar , bilenler bilir benim kilo sorunum yok ama iki doğum yaptım. Doğum göbeğim var kardio, mekik çalışıyorum 2.5 aydır bir çok detoks araştırdım, bu süreçte. ayni zamanda biraz kilo vermek istedim , elma sirkeli su, yoğurt detoksu dahil bir çok şey denedim ama bir arkadaş sayesinde denediğim bu detoks gerçekten çok işe yaradı. hem yağ yakıyor, hem tokluk hissi veriyor.
1 tatlı kaşığı Türk kahvesi
Yarım limon suyu
1 bardak sıcak su
bunları cezveye alıp kaynattım ve ben telvesi ile karıştıra karıştıra içtim.58 kilodan 54 kiloya düştüm ve evde kendi kendime kardio, mekik çalışarak vücudumu toparlamaya başladım. (dipnot ben epilepsi hastasıyım atak ve nöbetlerim oluyor bu detoks ile nörolojik bir rahatsızlığı ya da her hangi bir sağlık sorunu olan lütfen doktoru ile görüşüp denesin ) .🥰👻
Cayır cayır yağ yakmak ve tok hissetmek bu kadar kolay olabilir mi?
Biraz kalıyor balım sezeryanla doğum şansım yoktu doktorum çok netti 12 saat normal doğum sancısı çektim sonra acil sezeryanla doğum yaptım. kilom yok ama az bir göbeğim var o da gidiyor. kocam gelene kadar gidecek göbek o gelince de hadi 3. çocuk istiyorum diyecek sil baştan.🥺
Bence yanlış biliyorsun her gün ac karına kahvaltı yapmadan 30 dakika önce dene 2 kaşık elma sirkeisni bir bardak suya koy farkı gör bilimsel olarak kanıtlanmış bişey
Ben de bilmiyorum hanımefendi. Açıyorum soruyu kaldırıyorlar sonra da anında kapatıyorlar. Oysan Xper 1 kimseye mesaj atamam ama Xper 3 iken de aynı kapandı. Kimseye sapıklık yapmıyorum, iletişim de kurmuyorum, görüşler de çok nadiren kalkıyor. Birilerinin canını yaktım ya da kuyruğuna bastım.
En İyi Cevaplar