Görüntü açısından 10 puan veriyorum hepsine ama gram da doymuyorum yerken... Ne olacak böyle?

Görüntü açısından 10 puan veriyorum hepsine ama gram da doymuyorum yerken... Ne olacak böyle?

Sağlıklı yiyecekler gelince aklıma meyveler, sebzeler, yumurta, et ve benzerleri geliyor. Bunları yediğimizde asla doyurmaz gibi bir kural yok.
Salata yaparsak kendimize tabii ki doyamayız. Bunun için ne yapacağız? Salata yaptın diyelim her şeyi attın üstüne, ton balığı ile finali yap bu seni doyurur
Bunu bir fotoğrafla da özetleyebiliriz. Aslında sebzeler diğer besinlere göre daha fazla doyuruculuğu vardır. Sebzelerin kalori oranı düşük olup mide de kapladığı alan daha fazladır bu sebepten ötürü her ne kadar etçil bir toplum olsakta sebze yemek hem spor yapanlar için hem de zayıflamak isteyenler için vazgeçilmez bir besin kaynağıdır. Aynı zamanda protein oranı yüksek olan besinlerin doyurucuğulu da yüksektir bu sebepten dolayı uzun saatler tok kalmanızı sağlayacaktır.
Cevap
8Cevap
Bence alışkanlıkla alakalı ya. :D BEni doyuruyor mesela. :D
Evet çünkü şeker çok az içeriyorlar. ve tatlandırıcı da yok. aslında kalori aşılmadığı sürece sağlıksız yiyecekler de yenebilir.
Ne güzel iste, saglikli ye ye dur... bundan daha güzel birseymi var, saglikli sadece 2 kasik yemen gerekse dahami iyi olurdu

Güzel görüntü böyle olur 🤤🤤
Maalesef hayat haksızlıklarla dolu.. Keyifli akşamlar..
demi ne kadar yeşillik yersen ye doymuyorsun bende öyleyim
Öyle olsa herkes sağlıklı beslenir önemli olan zoru başarmak 😂
Hahahah ama tıkamıyor en azından
Ve o kadar da yalnız değilim maliyetli. 😃
Hiç güzel görünmüyorlar bence
Bence hep zararlı olan her sey çook güzek
bazen doyuruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?