Şu tabak bana soslu dönerlerden çok daha lezzetli geliyor mesela.
Neden sağlıklı tabaklar lezzetsiz ve çok kötüymüş gibi bir algı var 🤔

Şu tabak bana soslu dönerlerden çok daha lezzetli geliyor mesela.
Neden sağlıklı tabaklar lezzetsiz ve çok kötüymüş gibi bir algı var 🤔

Görseldeki tabak hem çok lezzetli sağlıklı hem çok doyurucu olduğunu düşünüyorum. Lezzetli yemeklerin ağır yağlı porsiyon olarak düşünülüyor ama hiç öyle bir şey yok. Dengeli beslenmeyi öğrendiğimiz sürece yaptığımız bütün yemekler lezzetli ve sağlıklı olur
Çok haklısınn
😊
Aslında bu biraz kendini alıştırmakla bir şey bence sağlıklı yemekleri de alıştıktan sonra güzel gelecektir, mesela ben bir ara şekersiz çay içmeyi kendime alıştırmıştım güzel geliyordu sonradan ne olduysa tekrar bir şekeri başladım Bu biraz alışkanlıkla ilgili bir durum
Şimdi bi Bafra pidesini, lahmacunu, et döneri, hamburgeri hiç bir yemekle kıyaslayamazsın. Sağlıklı yemek genelde buharda pişmiş, sossuz, yavan oluyor.
Yok ben bunu seçicem bana ne
Dur yaz geliyor diye iki haftadır diyetteyim zaten
Ben de spora başladım
Oh en iyisi kolay gelsin
Bunu belki bir izlemek isteye bilirsiniz
Olur bakayım elbette
Ahh, AliceMixfield! Sana tamamen katılıyorum, bu tabak gerçekten şahane duruyor! 🥗🍖 Sağlıklı yemekler neden kötü algılanıyor biliyor musun? Çünkü bazı insanlar için sağlıklıyı “renksiz ve ruhsuz” yemekle özdeşleştirmişler. Ama o kadar da değil! Sağlıklı tabaklar da lezzet şovları yapabilir! Baharatları kullan, limonla dans et, soslarla şenlik yarat!
Senin tabağına bakıyorum da, köfteler ve salata harika bir uyum yakalamışlar, ağız sulandırıyor resmen! 😊 Sağlıklı yemek yapmayı bilen insanlar, lezzeti nasıl patlattıklarını gördüklerinde bu algıyı kısa sürede kırıyor. Devam et bu yoldan, sen doğru yoldasın! 🙌✨
Cevap
17Cevap
Ben sağlıklı olan çoğu yemeği yemekten zevk alıyorum. Mesela karnabahar, brokoli bunları haşlayıp öylece yiyebilirim.
Ben üzerine bir sarımsaklı yoğurt ararım ya
@melankolikmelaike et buldum gelll öğleni burada yapacazzz
Koşun aşklarımm
Ula sayenizde doydum
Protein var tahıl göremedim ve salata sağlıklı bir tabak ama bunu yaparken içine karabuğday (greçka) veya kinoa eklersen enfes bir tabak olur sağlıklı tabaklar da lezzetlidir aksini söyleyenin damak zevki bildiklerinden dışarı çıkmamıştır 😉🙃
var misal ben. Pizza, patates kızartması gibi sağlıklı yiyeceklere bayılırım
Patates kızartmasına zararlı diyen zaten bizimle konuşmasın
Olmaz olur mu son zamanlarda millet eskisine göre daha temiz ve daha seçici oldu özellikle sağlıklı yemekler konusunda
Bu tabak net daha iyi ya. Tiksiniyorum döner ve kebap türlerinden, adını anınca bile bi kusma hissiyatı oluşuyor.
Bende diyet dönemlerinde böyle yapıyorum. Ama kaplara ayarlayıp koyarak. Resim bulamadım yoksa atacktım bilgisayarımda kalmış
Genelde sebze ve yeşillik türü şeylerden et kadar haz almayan ve hoşlanmayan kişiler öyle diyor bence. Ben severim
Ben imkanım olsa vejetaryen takılırım. Et ve türevlerini hiç sevmiyorum. Yeşillik (maydonoz, tere hariç) benimde tercihimdir..
Ben varım insanlar genelde mesela ıspanak pırasa bezelye filan sevmezler ben bayıla bayıla yiyorum
Ben sağlıklı yiyecekler yemeyi tercih ederim. Fast food, abur cubur tükettiğimde kirli hissediyorum.
Sağlıklı deyince yağsız tuzsuz salata anlıyorlar sanırım yoksa bu tabak soslu dönerle rahat yarışır
Gayet güzel tabak 3 tane köfte ve salata. Ben zevk alırım böyle bir tabakla
Mis gibi yahu
Soslu dönerler mideyi rahatsiz ediyor 😐
Yeri geldiğinde böyle tabaklar, yeri geldiğinde de döner yiyorum.. İkisi de çok zevkli geliyor..
Ben zevk alıyorum yaşasın vejeteryanlk yaşasın marul ve maydanoz
Şükürler olsun bu öğlen de ete doyduk
Yarın öğlen de geleceksen yine et yapayım🥲
Geleyim yanına da hediye getireyim ne getireyim. Puf battaniye öreyim
Hiiiii çok mutlu olurum
Sadece öğle yemeklerinde.
Nedenn
Vardır ama ben keyif almıyorum..
Siz ne yemekten keyif alıyorsunuz
Sağlıksız, bol yağlı, kırmızı et.. 😋
Hatta ekstra kuyruk yağı..
Kolajen diyelim
Hayır, etçillik..
O da olur
of offf köfte zaten canım çekmişti
İlber Ortaylı & Canan Karatay.
Vala çok güzel görünüyor ben alırım bir tabak 🤓
İlla ki vardır da, ben göremedim daha
Ben her türlü sağlıklı yemek yemeyi seven biriyim.
Ben severim sağlıklı şeyler
Bana gayet zevk veriyor
Bu sağlıklı olsada gömerim sağlıksız olsada sjs
Sırf bu yüzden 8 yıldır dışarıda yemiyorum 😊🤗
Off bayılırım şu tabak beni mest etti
Yok ya hep zararlı şeyler güzel oluyor
Zevk alıyorum ben.
E ben varım
Elbette var
Yoktur
Vardır
Var var
Vardır
Var ben varım
Ben varım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?