İnsan anotomisi günün belli bir saatinden sonra çalışma hızını yavaşlatır özellikle uyku halindeyken daha da yavaş hale gelir. Akşam 19:00'dan sonra metobolizma hızımız nerdeyse yarı yariya azalıyor bu yüzden akşam 7'den sonra hafif şeyler yiyerek geçirmek çok daha sağlıklı bir davranış olur
Gece iyimser konusalım hadi akşam olsun agır yemekler doğru değil, insan vücuduna en fazla zarar veren karaciğer yaglanması ve en önemlisi bagırsak flörasındaki zararlı bakteriler olduğunu düşünürsek ev yapımı yoğurd ya da keyif , kısaca probiyotik bakteri destekli yicekler tüketmek her zaman için cok daha doğru olacaktır ve tabiki vitamin deposu meyve vede kuru yemişler
farketmez İstanbul da olsaydim üsküdar Günes kokorecdeydim bu saatte muhtemelen. Gece yenilen kokorec zihni acar, gece ücte buzdolabindaki sarmalar kolestrolü düsürür