Saat 19.00-20.00dan sonra yemek yemeyi bırakmalı mıyız?

aşırı kiloluyum ve egzersiz yapıyorum ama yemek konusunda dengeli olduğum söylenemez. gece erken yatıp sabah erken kalkmak gibi alışkanlığım yok bu yüzden öğleden sonra anca tarçınlı yoğurt yiyorum 1 tabak. akşama da ailece yemek zorundayız ama babam işten eve çok geç dönüyor 20.00i buluyor nerdeyse. böyle zorunluluk olmasa bana kalsa sadece yoğurt ya da elma+süt ile idare ederim muhtemelen. bu saatlerden sınra bir şey yemek egzersizin anlamını yitirir mi ya da kilo çok fazla yapar mı

Saat 19.00-20.00dan sonra yemek yemeyi bırakmalı mıyız?
Cevapla