Keşke yiyip yiyip kilo almasak iyi olmaz mıydı?

Sizin kilo ile var mı bir hayaliniz?

Keşke yiyip yiyip kilo almasak iyi olmaz mıydı?
Keşke yiyip yiyip kilo almasak iyi olmaz mıydı?
Cevapla