Diyetisyenden çıkınca son kez deyip fast food yedim. Ama yarın olsa yine yerim, bunun sonu gelmez biliyorum. Ne yapacağım ben? :(

Diyetisyenden çıkınca son kez deyip fast food yedim. Ama yarın olsa yine yerim, bunun sonu gelmez biliyorum. Ne yapacağım ben? :(

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
diyet listesine bir kez sıkı tutup uyduğunda devamı çok güzel gidiyor bir fast food ve abur cubur bağımlısı olarak bunu deneyimlerim fakat evet tutunma süreci çok zorlu 😄
Boşuna paranı kaptırıyorsun demektir Barim düzenli cardio yap yani
Strese girmeden kilo verilmediğini anladım. Acilen stres dolu bir hayatın olmalı :)))
Oyle olmaz ama.. onun arasına bı adana kebap çektirip dürüm yapacaktin
Şımarıklığı bir kenara bırakıp disiplinli olacaksın.
Olmuyorsa olmuyor boş ver akışına bırak
Aynı problem bende de vardı. Bunu nasıl yengidimi sana anlatırım istersen
Kendini suçlama bgun kendini ödüllendirdin öyle düşün yarın, olmadı diğer gün basla yeter ki pes etme. Bnde diyet yapamayacak biriydim ama iki aydır bozmadan yapıyorum önemli olan kafada bitirmek..
Akışına bırak seni beğenen her halini kabul eder zaten
Dengeyi korumalısın yasaklar cazip hale gelir
Hayat böyle bişi zaten
İflah olmazsın sen ckdvjkdjfv
Son olsun ama😀
Diyetisyene gitme o zaman boşuna
Ye gitsin can boğazdan gelir
İflah olmazsınn xD
olmazsın
İflah olmazsın :)
İflah olmazsın
Ye gitsin
Yok artık yaa 😂😂irade gerekiyor abla
Boğazında kalarak
Firutoz de
Tikinmaya devam 😂
Ziktiret aynen devam
Sen iflah olmazsın
Boş birisin
ye ye oğlı
Sen bu işi bırak
Olamayiz😅