Bir pazar kahvaltısı değilim ama ben de ne yaparsam olmuyor?

Asla ortam yok ya hiç yiyemiyorum ya da yedikten sonra bayılcamalı yiyorum yiyince midem bulanıyor çok kötü hissediyorum kendimi yemeyjnce de zaten düşük tansiyonum iyice düşüyor ortasını bulmaya çalışınca da her şeyden azar azar yemeye çalışırken turşu suları icilmis cici bebe yenmis diyen adama dönüyorum umarım bunu yoluna sokan birinden güzel bı tavsiye alabilirim:))<3
Bir pazar kahvaltısı değilim ama ben de ne yaparsam olmuyor?
Cevapla