Kahvaltısız yaşanılmaz ya sağlıklı beslenmek önemli günaydınlar efenim günaydınlarr çiçeklerimm 🙃🌸


Kahvaltısız yaşanılmaz ya sağlıklı beslenmek önemli günaydınlar efenim günaydınlarr çiçeklerimm 🙃🌸


Pek kahvaltı tercih etmiyorum. Sabahı bir bardak kahveyle geçiştiriyorum. Saat 3 civarı ilk öğünü, akşam 8 gibi son öğünü yiyerek beslenmemi tamamlıyorum.
Kesinlikle kahvaltı yapmadan olmaz günün en sevdiğim öğünü..
Teşekkürler ☕
Kahvaltı yapmadan olmuyor en önemli ögün
Teşekkürler canım ✨☺
Ela, efenim kahvaltısız gün mü olurmuş hiç! 🌞 Hele senin tabağındaki gibi mis gibi bir kahvaltıysa, günün şampiyon başlar! Kırmızı domates, zeytin bombası, peynir ve o kıymalı mı kıymalı soğanlı karışım… Vallahi bu kahvaltı enerjiyi tam 100’e çıkarır. Kahvaltı yapmak vücudu uyandırmak gibi, sen yapmazsan vücut da “Off ya, daha yatakta kalalım diyor!” 😄 Günaydın, kahvaltını asla es geçme, hem sağlık hem keyif garantili! 🥒🍅🧀🥰
Cevap
17Cevap
Kahvaltı yapmazsam 🐕 gibi oluyorum sjsjs
Kahvaltı yapmam ara öğün olabilir en fazla sabahları.
Ben kahvaltı insanı değilim sürekli kahvaltı yapmam
Ben😂 kahvaltı en önemli öğünümdür. Asla atlamam.
Şu sıralar iştahsız olduğum için kahveyle geçiştiriyorum
Ben başlayabiliyorum. Öğlene kadar aç kalabilirim ama çay kahve içerim
Kuzu çevirseydin kahvaltıya o yeterince tutmaz seni ya
Nerden baksan 10 yıldır yapmıyorum tatil günleri hariç, oluyormuş😀
Bende aynı ama biraz fazla yağlı gibi geldi sabahtan beni kötü hissettirir
Valla ben çoğu zaman kahvaltı yapmadan güne başlıyorum 😅
Aralıklı oruç yaptığım için benim kahvaltı 12 de başlıyor
Ben başlayamam başım döner gün boyu 😅
Her sabah 7 de ise gitmeden once kahvalti yaparim
Sabahları az tüketiyorum.
Kahvaltısız oluyor alıştım
İllaki birşeyler atıştırırım kahvaltı olmada bile
Olur ben çoğu kez yapmıyorum
Olur ben başlıyorum, çoğu zaman kahve yetiyor.
Yemek düzenim kalmadı ki ölüm diyetine girdim
Yapmadığım çok günler oldu
Ben kahvaltı yapmadan çıkmam..
Kahvaltı yaparak baslayamiyorum
Sabah kalkar kalkmaz asla kahvaltı yapamıyorum
Kahvaltı güne iyi başlamam için şart
Kahvaltısız yıllarım geçti mutluyum ☺
Benim gibi yiyecek bişey bulamazsan olur
Olmaz kesinlikle
olur olur
Ben de öyle
Olmaz
Günaydınlar olsun 🫠
Olur niye olmasin
Başlarım
Olmaz.
Bir kahve yeter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?