Her yerde sürekli yemek düşünüyorum. 120 kiloyum. Hayatım diyetler yapıp bırakmakla kilo vermek hakkında araştırma yapmakla geçti ancak beynim aç. Her yerde her koşulda ne yiyeceğimi ne yapacağımı düşünüyorum. Misafirliğe gideceğimiz zaman aklımda sadece acaba ne yeriz geçiyor. Kendimden nefret ediyorum ancak engel olamıyorum çok seviyorum yemek yemeyi. Diyet yaparken bile sürekli düşünüyorum. Sadece yerken mutlu oluyorum nasıl değiştirebilirim bilmiyorum Her şeyi denedim. Yardımcı olur musunuz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
İyi akşamlar şöyle söyliyim yemek düşünüyorsunuz ya gidin biraz yürüyüş yapın yemek yemek yerine en sevdiğiniz içeceklere odaklanın onları için işiniz yoksa bir işe başlayın ama koşuşturmacalı bir iş olsun ki aklınızı yemeğe odaklayamayacak hale gelin yemek yemek anlık mutlu eder peki sonrası? Kendinizi kötü hissedersiniz bir kıyafet giyersiniz ben neden böyleyim diye üzülürsünüz yapmayın bunu kendinize. Ben bir ara 68 kiloya çıkmıştım 4 ayda zorladım kendimi ben niye diğer insanlar gibi kusursuz bir fizikle istediğimi giyemiyorum dedim ve 58 kiloya düştüm şuanda da kilomdan mutlu değilim bir 55 e düşmek istiyorum. İnşallah sende başarırsın.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSürekli açlık ya da yemek düşünmene sebep olan bir sağlık sorunu olabilir bazı insanlarda doğuştan gelen bir durum. Bu yüzden doktorla konuşmalı test yaptırmalısın
Ya da psikolojik nedeni olabilir bir şeylerden kaçmak için falan
Ve en önemlisi rahat yaşam gibi şeyler. Kendine bir iş meşgale bul sürekli başka şeylerle uğraş ki zihnin meşgul olsun
Bu zorlu bir süreç kolay olmayacak. Her şey senin dirayetine kalmış
Gerekirse ailen çevren senden yiyecek saklasın daha fazla devam edersen bu şekilde hayatını kaydırırsın02 Yorumla
Soran+1 yılÇok iradesizim. İki yıldır kpss çalışıyorum evde genellikle hareketsiz bir yaşam tarzım var. Normal kan testinde bir şey çıkmadı ancak psikoloğa gitmek istiyorum. Küçükken 2 3 yaşlarında falan yemek arkasından ağlarmışım. Yemekle sustururlarmış beni
- +1 yıl
Psikoloğa git dersi de evde çalışma. Sen o dolaba mutfağa yakın oldukça böyle devam edecek. Sabahları kahvaltıyı geç yap erken kalk çık yürü
sezgisel beslenmeyi denedin mi hiç
08 Yorumla- +1 yıl
O nasıl
Soran+1 yılBu vücudun ihtiyacı olan şeyleri yemek veya nerede duracağını bilmek değil mi? Yanlış biliyor olabilirim. Yapamıyorum iradesizim. Yerken mutlu olduğum için bu mutluluk ne kadar sürerse ı kadar iyi işlenmiş bilincime.
- +1 yıl
Bazen duygusal açlık oluyo biliyoruz napıcaz yani sezgisel beslenmede
Soran+1 yılBende çok kilo vermeyi denedim 10 verip 20 aldım çünkü davranışım aynı. Düşünüyorum psikolojik destek almayı ancak özele param yetmez devlet hastanesinde ilgilenirler mi bilmiyorum
Soran+1 yılİnşallah bakalım randevular hep dolu alabilirsem
- Sağlık konusunda 978 cevap paylaştı.
+1 yılBenimle aynısın ben de yemeyi severim sadece yemek düşünürüm benimde kilom 130 du sonra düştü ama geri yavaş yavaş 130 olmaya gidiyor galiba ama bu iyi bir şey değil tabi yemeyi sevenler için zor zaıflamak istiyorsan eğer istikararlı azimli sabırlı olacaksın yoksa zor
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
26
Cevap
35Cevap
- Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı.
u +1 yılKalorisi düşük yiyecekler yiyebilirsiniz. meyve sebze gibi. ya da kalorisiz tatlandırıcılar. sade kahve de iştahı kapatabilir
00 Yorumla Bende ne yiyecem diye bir şey düşünemiyorum. Ne varsa yiyorum yoksa aklıma bile gelmiyor. Karnımın aç olduğunu bile hissetmiyorum. Kafamdaki tilkiler kuyruk kapmaca oynuyorlar sıra yemeğe gelene kadar akşam oluyor.
00 YorumlaBende sizin gibiyim Allah yardımcınız olsun gerçekten insanın midesinden sürekli aç olduğuna dair beyine sinyal gitmesi büyük sıkıntı genç yaşta obezde olmak çok kötü
10 YorumlaBunun tek sebebi yeterince aile sevgisi ve ilgisi almamış olmandan kaynaklı acı ama gerçek kulak akupunkturu öneririm ve kesinlikle suluk yaptır göbek çevrene
10 Yorumla
+1 yılBir gün kalp krizinden ölebileceğini düşünürsen motive olursun.
Nefes darlığı, sağlıksal sorunlar, kendini beğenmeme gibi şeyler yemeğin tatlılığını hiç eder.10 Yorumla
+1 yılBak ben cidden sana öneride bulunurum 92 kiloydum şu an 74 kiloyum ama öyle iki günde olacak bir şey değil sabır hatta bütün ailen sana yardımcı olması gerek basit bir işlem değil
00 Yorumla- Sağlık konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılbeynine format at.
barış muslu y a da abdullah canıtez'i instagramdan takip et.
çeşitli dönemlerde demo yapıyorlar. format atmanı sağlıyorlar
00 Yorumla
+1 yılDiyetisyenden ziyade bu psikolojik bir durum bence bu düşünceyi degistirmelisin belki terapi belki hipnoz vs sonra mide küçültme ya da diyetle seni mutlu edecek kılına ulasabilirsin
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle sizi bu duruma sürükleyen şeyin ne olduğunu öğrenmeniz gerekiyor. Yemeklerle mutlu oluyorsunuz daha önceden kötü canınızı sıkan bi olay falan yaşadıysanız belki yemeklere yönelmiş olabilirsiniz ama böyle bişey olsa belirtirtiniz diye düşünüyorum buraları geçiyorum. Diyetisyenlerle görüşün durumu izah edin belki sizin için yararlı olabilir.
00 Yorumla
+1 yılDiyet yapacaksın sabırlı olacaksın herşeye dur diyeceksin yavaş yavaş zayıfladığın zaman arada bir kendini ödüllendireceksin bu sayede herşeyi de yemiş olacaksın
00 Yorumla
+1 yılBen ve bir arkadaşım da aynı şeylerden şikayetçiyiz uzun zamandır, beraber bir grup kurup düzenli beslenmeye başlayıp birbirimizi motive etmeye yardımcı olmayı düşündük, senin için sorun yoksa katılabilirsin bize bebek🧚🏻♀️ yanında birilerinin olması hem daha keyifli hemde uzun soluklu bir yolda olmana yardımcı olabilir
00 Yorumla
+1 yılhttps://www.youtube.com/embed/xn3X3NTKAo8Bu belgeselin 2 bölümünü de izlemeni tavsiye ederim
00 Yorumla
+1 yılHurma yiyebilirsin tok tutar hem şeker ihtiyacını karşılamış olursun yine ye yiyeceğin şeyleri ama az yemeye çalış tadımlık ye çok az ye ama sık sık ye yürüyüşünü yapmaya özen göster bol su iç
00 Yorumla20 gün sadece
Şekerli , hamur işi falan yeme emin ol
20 günden sonra canın istemeyecek
Hamur işleri nden , şekerli, tatlı işinden uzak dur kilo verirsin
Yeterki kendine güven00 Yorumla
+1 yılYaptığın şeye diyet deme kalori hesabıyla yemek ye, beynine küçük hileler yap görüntüsü fazla ama daha düşük kaloriler içeren bir program yap, ve mutlaka spor yap, cardio, fitness sen bilirsin. Çünkü vücut hareket ettikçe yeme tarzın daha çok etki eder sen de ne kadar değiştiğini gördükçe mutlu olursun devam etmene sebep olur
00 Yorumla
+1 yılCanın bir şey yemek istediğinde çok yememeye çalış.4 öğün besleniyorsan bunu 3 sonra 2'ye düşürerek kendini buna alıştır. Ondan sonra kurtulursun.
10 Yorumla
+1 yılDemekki kilo vermek istemiyorsun. İnsan istese her şeyi başarır. Her şeyden önce zayıflamaya kendini ikna et.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBu ben 😅😅 ben de 135 kiloyum , bu halimi seviyorum aslında o yüzden çok takmıyorum kilo almışım almamışım, yemek düşünmek konusuna gelince hoşuma gidiyor yemekleri seviyorum tabi bu beni acıktırıyor ama olsun
01 Yorumla- +1 yıl
Feederismi biliyor musub
Duygusal yeme bağımlılığı.
Bende de var.
Yemek seni mutlu eden , sana haz veren yegane şey değil mi?00 Yorumla
+1 yılBilmiyorum Ben de kilo veremiyorum kilo vermek sıkıntılı bir şey bünyemiz yatkın sanırım kilo almaya ve yemek yemeye
00 Yorumla
+1 yılYaa ben acıktığımı bile unutuyorm bazen yemek yemek bana işkence gibi geliyo nasıl kilo alabilirim 😀hep özeniyorm zevkle yemek yiyenlere
017 Yorumla- +1 yıl
😅 aynen yaa
- +1 yıl
Kadınlarda da çok zayıf olmak iyi değil ya
- +1 yıl
Hahaha 50 kiloyum sadece
- +1 yıl
Yaaa😄demekki
- +1 yıl
Spor yaparak nasıl kilo alınıyor yaa çok saçma ben yapsam zayıflarım 😂
Soran+1 yılBelli kas gruplarına çalışılıyor hatta kilo almak için diyetisyene giden arkadaşım vardı
- +1 yıl
Hmmm anladım teşekkür ederim:)
- +1 yıl
Teşekür ederim
Gizli Üye(25-29)+1 yılİçine giremediğin ama girmek istediğin kıyafetleri sık sık deneyebilirsin yaz sezonu şimdi zaten şu an kilo vermen daha kolay olabilir bir diyetisyenden yardım al muhakkak düzenli spor yap 6 dan sonra yemek yeme
00 Yorumla
+1 yılKendini bak bir yolla mutlu etmenin yollarını bir hobi olabilir bir evcil hayvan olabilir sana kalmış
00 YorumlaÖncelikle yaşam tarzını ve beynini formatlarla ile başlatacaksın yiyeceksin ama azar azar
00 YorumlaBen seni 1 haftada 110 kg ye indiririm yemin billah ama bayılırmısın komayamı girersin bilemem
01 Yorumla
+1 yılbence ciddi bir diyetisyen uzman desteğine ihtiyacın var
ve birazda kararlı olmaya00 YorumlaSeni anlıyorum. Çözümü burada aramak yerine, bir psikolojik destek alsan daha iyi olmaz mı?
00 Yorumla
+1 yılEnjeksiyonla tokluk hormonu verilebiliyor. Araştır bunu bi.
00 Yorumla
+1 yılBende de bu durum var yemek yerken mutluyum. Duygusal boşluk yatıyor altinda
03 Yorumla- +1 yıl
Sendemi kilolusun
- +1 yıl
@TheTurkishMan hayir
- +1 yıl
Iyi bari :)) birde kiloda yapsa ama yinede dikkat et
Hayatta yemekten başka şeyler olduğunu önce kendine ikna et
00 Yorumlageçmiş olsun azimli fare duvarı deler insan ne yaparsa kendine yapar bence düzelebilirsin.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBenim kız kardeşimde böyle. Yemek yemek onun dünyası olmuş resmen daha 13 yaşında ve aramızda 6 yaş fark olmasına rağmen benden büyük duruyor bu kadar fazla yediği için. Kaç kere azaltmayi denedi ama nefsine hakim olamıyor yani bu tek başına basarilacak bişey değil buna şahit olmayan anlamaz. Disaridan destek almalisin diyetisyen olsun spor salonu falan
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGerçekten zayıflamak isteseydin yapardın böyle durumlarda Afrika'daki aç olup yemek bulamayan insanları getir aklına. yemek yemek için yemek yeme de bundan sonra doymadan bırak bol su iç ve hareket et. Ne diyim ki ben de kilo sevmem çok yemek yiyen sevmem. Doğum yaptım 21 kilo aldım 10 kilosunu verdim şu an 64 kiloyum boyuma orantılı olduğu halde bana fazla geliyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAy vallahi ben de öyleyim 63'ten 68'e 73'e 78'e 80 ve son olarak 84'üm şu an sinirle üzgün Mutlu olsan bile her türlü yerim aha aha
09 Yorumla- +1 yıl
Bende ayniyim yaa 60tan 80e ciktimm
Cevap sahibi+1 yılAma öyle bir spor ve diyet. yapacağım ki her şey aklımda biliyorum ama sonra diye diye yaz oldu sonrada kış
Soran+1 yılNapcaz biz ya
Cevap sahibi+1 yılVllaha 21 yaasindayim bacak arkam da çatlak var ve en ist baldirda 😕
- +1 yıl
Ahaha ayni ben ya bi turlu o irade ve motivasyonu devam etdiremiyorum
- +1 yıl
Kiz benimdee ama ben bir keresind ebir kizla tanismistim beraber diyet yapiyorduk o zaman bayaa zayifladim geri 66 kiloya indim sonra kiz kayboldu birden mesajlarima cevap vermedi benim motivasyon yine gitdi yine 80 oldum
Cevap sahibi+1 yılBende gidiyor diye biliyorum daha doğrusu doğru ve zamanlı kremleri kullanip spor yaparsan gözden kayboluyormuş birde ben beyaz tenliyim esmerlerde daha çok belli oluyor esmermisin sen yoksa beyaz mi
- +1 yıl
Ben beyaz tenliyim ama benim catlaklarim mor renkte o yuzden belli oluyor damar gibi duruyor hatda igrenc bir goruntu
Soran+1 yıl@Bilgesu1994 ben biraz esmer olduğum için çatlaklar beyaz renkte ve kötü duruyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılBöyle kal zayıflayacam diye kendini bitirme bu kilonu koru ben seni 120 kilo olsan da severdim
00 Yorumla
+1 yılEğer mutsuzsan tabi ki bunu değiştirebilmeni isterim ama değiştiremiyorsan bundan keyif almayı öğrenmeyi deneyebilirsin
00 Yorumlayavaş yavaş başlayarak bi anda başlarsan bi anda daha fazla görüş alırsın kendi iradeni bilmelisin önce
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe yapalım biliyor musun? Bir gün buluşalım gezelim yiyelim günü yapalım. Sabahtan akşama dürümler dönerler tatlılar hamburger pizzalar. Var bir hayalimiz 😋
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBir de leyla ile mecnun açarız be dersin 🤗
Soran+1 yılDeme öyle deme ağzın çeksin 😅 az önce izliyordum
Cevap sahibi+1 yılEfsane olmaz mı 😃 Düşün bi teklifimi haha
Ay sen bensin benim de aklım hep yemeğe çalışıyor kilo da aldım biraz
00 Yorumla
+1 yılStresle baş etmeyi öğrendiğin ve düşünmeyi bırak zaman iradeni koruyabilirsin
00 Yorumla
+1 yılProfesyonel destek al
01 Yorumla
Soran+1 yılİki kere diyetisyene gittim biri özel biri devlet ancak bi kaç kilo verip geri aynı şyaşam tarzına dönüyorum ve diyet yaparken çok mutsuz hissediyorum
+1 yılHobilerinize yönelmelisiniz.
00 Yorumla
+1 yılMancar gibi her şeyi yersen olacagi bu
00 Yorumla
+1 yılBeynine diyet yap zayıflasın kerata
01 YorumlaPsikolog gitmelisin, Binge eating var gibi
00 Yorumla
+1 yılbnce bi diyetisyen eşliğinde bi diyet yap
00 Yorumla
+1 yılDiyet düşünme spor yapmayı düşün
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİnsanlar senden tiksinmeye başlamadan az yemeye başlasan iyi olur.
00 Yorumla
+1 yılNasıl rahat hissediyorsan öyle davran
00 Yorumla
+1 yılInsülin direncine baktır
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu ekonomide hala kilolu olan var mi
012 Yorumla
Soran+1 yılHayatım boyunca kiloluydum hala öyle maalesef
Cevap sahibi+1 yıl@aysemm15 bak bu doğru çok fazla spor yap ozmn yediğini bi şekilde boşalt
Soran+1 yıl@aysemm15 gerçekten sağlıklı şeyler o kadar pahalı ki
- +1 yıl
Sağlıklı diye saçma sapan şeylere para verme form ürünleri falan ya da yulaflar falan boş ver onlari. Sebze al sebze pişir. birde tuzu cok az kullan o bile ne kadar fark ettirir. Ödem atarsin. Öğrenci misin bilmiyorum ama ünlülerin süslü tabaklarını örnek alma sebzeye aban ama nisastalilardan uzak dur birde meyvelerin şeker oranı farkli onlara da dikkat ederek tüket.
Soran+1 yıl@aysemm15 o kadar araştırma yapıp diyetisyene gittim ki biliyorum çoğu şeyi ancak uygulayamıyorum. Güzel bir sağlıklı kahvaltı yaptıktan sonra tok olsam bile tekrar bir şeyler yiyorum saldırırcasına. Üniversite mezunuyum.
Soran+1 yıl@aysemm15 estağfurullah çok tatlısın. Psikoloğa ön yargı ile yaklaşıyordum eğer çevrem öğrenirse böyle bir neden için gittiğimi sürekli dalga geçerler diye ancak başka çarem yok gibi
- +1 yıl
Benim çok kullandığım bir kelime var SANANE sende kullan sağlığın için. Hem annene babana dersin başkasının bilmesine gerek yok. Arkandan konusacak olanlar şimdide konuşuyor. Sen kendini sağlığını gençliğini düşün. boş ver milleti sen allah korusun hasta olsan şeker falan kimse üzülmez sen cekerisin. Ben sana psikolojik destek olurum güçlü ol💪💪💪
Soran+1 yıl@aysemm15 çok teşekkürler 🤗 gerçekten insanı o kadar çok yoruyorlar ki. Ben de koca bir SANANE çekmem lazım insanlara
Gizli Üye(36-45)+1 yılKendine hobi ve ugraslae bul seni mutlu etmeli
00 Yorumla
+1 yılBazen olmuyorsa xorlamamak lazim bence
00 YorumlaTest çöz
00 Yorumla
+1 yılİstersen yardımcı olabilirim bu işi yapıyorum
00 Yorumla- Sağlık konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılAktivite yapın
00 Yorumla İsmail aabiiii
00 YorumlaBi uzmandan destek al senin için daha iyi olur
00 YorumlaSevdiğin bir kişi oldu mu?
00 Yorumla
+1 yılDoktora git
00 Yorumla- Devamını Gör (1)
Devamını Gör(46)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer