Beni mutlu eden tek şey yemek yemek böyle giderse obez olacağım, ne yapmamı önerirsiniz?

öyle çok kilolu değilim ama böyle devam edersem obez olacağım kesin. 15 kg fazlam var şu an of ama gerçekten ben son bir yıldır tek arkadaşım yemek olmuş. Üzüldüğğmde sevindiğim de yemek yiyorum, canım sıkılıyor yine bişeyleri atıştırıyorum. Artık bu durumdan çıkmak istiyorum. Bir şeyler söyler misiniz

Beni mutlu eden tek şey yemek yemek böyle giderse obez olacağım, ne yapmamı önerirsiniz?
Cevapla