Yeme düzenim çoğu kişi tarafından garipseniyor. Sağlıklı beslenmek kötü bir şey mi?

Bazı insanlar var önüne koyulanlardan bişeyi sanki dünyanın sonu gelmişte bidaha yiyemeyecek gibi çok yiyip diğerlerinde gözü kalıyor. Ben ise önüme koyulanlardan buradakiler gibi kendi tabağıma belirli miktarda koyup hepsinden yeterli derecede yiyorum ve bu garipseniyor. Peki ya neden?
Yeme düzenim çoğu kişi tarafından garipseniyor. Sağlıklı beslenmek kötü bir şey mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Yemek yeme*
Yeme düzenim çoğu kişi tarafından garipseniyor. Sağlıklı beslenmek kötü bir şey mi?
Cevapla