Kışın genelde C vitamini içeren takviye edici gıdalar kullanılıyor. Yaz aylarında ne kullanılmalı?


C vitamini kullanılmaya devam edilebilir buna ek olarak yaz aylarında terleme diğer aylardan daha fazla olduğu için tuz ve mineral dengesini sağlayacak yiyecekleri de yemek gerekiyor
güzel öneriler, teşekkürler
Ricalar
Cevap
4Cevap
Ben kışın da C ve D vitamini kullanıyorum. Yazın da yaz gribi var sonuçta, vitaminsiz kalmamak da fayda var.
C vitaminine devam o zaman
Genel olarak C vitamini kullanmaya devam edebiliriz bence. Yaz kış fark etmez diye düşünüyorum.
c vitamininden vazgeçmiyoruz
Ben multi vitamin kullanıyorum
Yazinda c vit gerekli b12 de iyi d vit birde vitaminli sular var gratiste
b12 de önemli
Haha çanta çok hoş detay olmuş lan :)
:D
Hayir
neye hayır
D vitamini
D vitamini iyidir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?