Kilo problemi yoksa günde 1 porsiyon meyve yenebilir. Sağlıklı beslenmek için daha çok protein ağırlıklı sebzeler yenmelidir. Bu arada o lor peyniri mi😀
Sağlıklı beslenme dersen elbette sebze ve meyveden geçer. Çünkü beslenmeyi baz alarak soruyorsun. Ama sağlıklı olmak için neler yapılmalı desen daha farklı şeyler söylenebilirdi tabi
Meyve ve sebze ağırlıklı beslenmek eksik beslenmektir. Karbonhidrat, protein, lipit , vitamin degerlerinin dengeli ve yeterli şekilde alınması sağlıklı beslenmedir.
sağlıklı beslenme sadece meyve sebzeden geçmez ama meyve sebze artık basitleşti basit meyve sebzelerle de beslenme olmuyor akıldaki meyve sebzelerin dışında tüketilmeyenleri de tüketmek lazım