Bu aralar çok yemeye başladım. Şekerim düşük olduğu için olabilir mi?

Kilo almıyorum yani onun derdine düşmedim arkadaşlar
Ama son 2 gündür normale oranla çok fazla yemek yer oldum, hem abur cubur hem öğünler
Kendimi kötü hissediyorum yaa nasıl keseceğim yemeyi?
Bu aralar çok yemeye başladım. Şekerim düşük olduğu için olabilir mi?
Cevapla