Eski fotoğraflarıma baktıkça üzülüyorum, 10 kilo fazlam var. Ne yapmalıyım?

Geçen sene çok güzel kilo vermiştim ve üniversiteyi şehir dışında okuyorum. Buraya geldim ailemden uzak erkek arkadaşımdan uzakta kaldım psikolojikmen çok kötü durumda oldum ve verdiğim kiloları ister istemez geri aldım yeme atakları oluştu ve eski fotoğraflarıma baktıkça daha da çok üzülüyorum tekrar verilir ama çok büyüyor gözümde kendimi tekrardan çok çirkin hissediyorum özgüvenim düştü çok :(. Erkek arkadaşım sen böyle de güzelsin dese de ben kendimden memnun değilim 10 kilo fazlam var :(
Eski fotoğraflarıma baktıkça üzülüyorum, 10 kilo fazlam var. Ne yapmalıyım?
Cevapla