Fotoğraflarda neden kilolu çıkıyorum, bundan nasıl kurtulurum?

Uzun süre görüşmediğim sadece durumlardan vs gören arkadaşlarım reelde görüştüğümüzde ne kadar zayıflamışsın diyorlar. Wtf? Hep aynı kilodayım ama. Özellikle yüzüm : ((((( Yüzüm küçücük ama fotoğrafta kocaman ve asimetrik çıkıyor hiç fotoğraf çekilmek istemiyorum bu yüzdrn. Ne yapıcam ben. Duruşum mu yanlış yoksa vücut orantım mı? Bacaklarım kalın onu biliyorum ama belim ince sıfır yağ sadece iç organlarım yani o kadar. Ama yinede oram bile kilolu çıkıyor :/
(Boydan olan atabileceğim tüm fotolar bunlar, çoğu aynadan çünkü fotomu çeken yok 😬)
Fotoğraflarda neden kilolu çıkıyorum, bundan nasıl kurtulurum?
Fotoğraflarda neden kilolu çıkıyorum, bundan nasıl kurtulurum?
Fotoğraflarda neden kilolu çıkıyorum, bundan nasıl kurtulurum?
Fotoğraflarda neden kilolu çıkıyorum, bundan nasıl kurtulurum?
Fotoğraflarda neden kilolu çıkıyorum, bundan nasıl kurtulurum?
Güncellemeler
+1 yıl
Ya kimsede anlamadı, soruyu gören admin varsa kaldırabilir mi acaba. Siz olduğunuz gibi çıkıyorsunuz sanki fotoğraflarda. Sanki çok olağan dışı bir şey sorduk mk kısıtlı zekaları
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu gören admin varsa kaldırabilir mi dedim inat gibi süper soru seçmişler. Harbiden bu mecrada işler ters dönüyor. Buradaki aptallar sayesinde kendimi çok zeki hissediyorum. Thnks
Fotoğraflarda neden kilolu çıkıyorum, bundan nasıl kurtulurum?
Cevapla