AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
Bence gayet iyi görünüyorsun ama böyle böyle sevmiyorsan diyet yapabilirsin gerçekten zor değil
Önceki halin daha iyi ama şu an bende kilo aldım ve senin gibiyim :D gel beraber zayıflayalım :(
Olmuyor maalesef sevdiğim yemeklerden kısmam sporda yapmaya üşeniyorum gidicez artık böyle nereye kdr
bende az önce yedim aslında pek yemek yemiyorum :D ama sabah yerine gece yemelerini tercihliyorum nedense 2 kilo verdim ve eşşek gibi spor yapıyorum ama polikistik over yüzünden zor veriyorum bide cidden zor :D yemezsen stresin iki katına çıkıyor ama kendimi seviyorum
Bende kendimi çok seviyordum boyuma göre kilom çok iyiydi ama çevremdeki insanlar çok zayıfsın die die kendimi aynada aşırı zayıf görmeye başladım biraz kilo alayım derken iyice saldım kendimi
beraber sismanlayin bence sistikce güzelleşiyorsunuz 😄
Eski halin gayet iyiymiş neden kilo alma gereği duydun ki
Eskiden 46 kiloydum gözüme çok zayıf geliyordum şimdi çok pişman oldum 😂
Yağdan almışsın hep keşke sağlıklı bir şekilde beslenip spor yapsaydın o zaman full kastan alırdın
Spor iyi gelebilir ama çok üşeniyorum 1 yaparsam 2 yapmam
53 ten fazla gibi duruyor , sporla fiziğine şekil versen daha güzel durur
Ben de almak istemeden aldım haha vericez inşallah ya bakalım 😂🤪
profil resmine baktim da sen de cok iyisin bence siluet olarak cok kadın kadın carpiyorsun goze 👍🤌
Eski haline geri dönmene gerek yok, şu an sadece mekik ve squat ihtiyacın var.
Fit olduktan sonra bence pek bir sorun gozukmuyor😉
o eski halimden eser yok şimdiii ızdırap içinde yorgunum simdi
😂😂
@sevlozy bööööö
Eski halin zayıf, yeni halin biraz kilolu.
Bence senin kilon 50 olmalı.
Hem bel basen hattın daha kadınsı durur hem fazla kilolu gorunmezsin.
Tartının onundeki duvara 50 yaz. Oyle kalsın
Soldaki fotoda kalça sağdakine göre daha büyük o yüzden sağdaki çok çok çok daha iyi.
kızlar için ortalama ideal kilo 60 ile 70 arası olarak belirtilmiştir
Boy-kilo endeksine göre değişiyor. Ayrıca kas oranı vs de çok etkiliyor. Örneğin çok zayıf birisin, kilo alman gerekiyor, her gün fastfood yiyerek kilo alırsan kilolu durursun ancak aynı kiloyu sağlıklı bir şekilde alırsan gayet güzel bir vücuda sahip olursun.
bana soracak olursanız kızlara kesinlikle balıketlilik yakışıyor her açıdan. bilmiyorum ya benim görüşüm bu
Eski halin daha iyi bence. İnsanlar kusur bulmak için uğrşaıyorlar sen onları dinleme boş ver. Kendini nasıl seviyorsan öyle ol. Benim düşüncem önceki halin daha iyi bence
Hic de kotu degil. Baskalari ne der diye dusunme. Sen ne istiyorsan oyle yap. Kilondan rahatsizsan spor yap zayifla, ama deyilsen baskalari icin ugrasma. Her halinle guzelsin bence. :)
yeni halini asiri beğendim hatta resmini gorunce (soldaki) dunyanin en iyi karısı inanamıyorum mukemmel bir parça falan dedim 😄
Bence kötü durmuyor. Nasıl aldın ve ne kadar sürede aldın?
5 ayda 7kilo aldım ekstra bisey yaptım önceden hiç yemek yemezdim sonra yemeğe başlayınca böyle oldu
Kilo vermek gibi bir kaygın olmasın bence. Ama biraz spor yaparsan bu kilon zayıf halinden çok daha güzel duracak emin ol. Ufak egzersizler yapman yeterli olacaktır. 🙃
Böyle kal yeterli boyuna göre eski halin daha iyi bu arada
tatlım kılolu halın daha ıyı ve dolgun ne o oyle yok gıbı dıgerı..
Kilo almış halin 127373896540 kat daha güzel.
Diyorsun 😂
Evet daha kadınsı
senin de kilon kadinsi gosteriyor seni @edameda06 kac kilosun memnun musun?
E biraz almışsın belli :D
da niye dönemiyormuşsun biraz düzenli beslenme ve sabah aç karna yürüyüş çok etki eder.
Sabahları yürüyorum ama yemekten kesemiyorum rahat 5 öğün yemek yiyorum önceden inan yemekle alakam yoktu birden yemeğe başladım ve alışkanlık oldu tok olsam bile aradan 30dk geçtimi hiç yemek yememiş gibi tekrar yiyorum
Demek ki kafanda bir problemin var ya da seni üzen bir şey var yoksa kızlar kolay kolay böyle yemek yemiyortlar.
Ben kendimi bildim, bileli hep 47 kiloydum boyuma göre, kötü durmuyordu ama çevremdeki, insanlar %90 çok zayıfsın. neden yemek yemiyorsun? ama gerçekten yemekle aram yoktu 😂günde belki yarım öğün, yerdim çok takıntılı biri değilim ama, insanlar bunu sürekli dile getirdikleri için kendimden soğudum, o kdr diyim sanki "hasta" muamelesi yapıyorlardı, hastaneye falan git demeler iyice yemekten kesildim, ve daha çok zayıfladım bi 'deri bi' kemik kalmıştım, kendimi toparlıyım derken, daha çok dağıtım kendimi.. 😂
Bence bu dağıtmanın amacı pek ondan değilde çünkü ben de aynısını yapıp 25 kilo almıştım. Ama geri dönüşü var çok rahat sadece kafandaki sıkıntılarını çöz kafa dolu olunca tüm vücudu etkliyor kadinalrda.
Kafam hiçbir, zmn boş olmadı, ama denerim yinede 😂
Nasıl da tahmin ettim 😂 bol şana😂
Bence eskisine göre gayet iyisin.
Kardeş iki halin de güzel bel oyuntın var
Bir an önce eski haline donmelisin bence
İlk halin süper şimdi ki kötü
Eski halin çok iyiymiş.
Valla kilo almiş halin güzel olmuş diğerinden
Boğazı kıs hareketi artır bu kadar basit
Sacmalama cok iyi gorunuyosun boyle kal
iyi gibi ama buradan belli olmuyor
Biraz zayıflasan güzel olur
Ne çok almışsın birazını bana transfer etsene 😲
Evet bir şeyleri düzeltmek isterken bozmuşsun
Göbeğin bağımsız devlet kurmuş kendine
Hayır gayet hos görünüyor
Önceden kaçtın Şu an kac
Önceden 46 şu an 53
7 kilo cok yakismis 👍😉
Kilo almış halin çok daha iyi😍👍
Dengeli alman lazımdı
sporla şekle sokabilirsin
Evet bayagı faxla olmus g0t gobek bayagı büymğs
Bence kötü değil iyisin
O kadarda değil üzme kendini
soldaki daha iyi toplu duruyor
Nasil kilo aldin bnde almak istyrm da
Günde 5.6 öğün yemek yersen rahat haftada 2 kilo alırsın
Hmm anldim teşekkürler
Camış gibi olmuşsun ben 1 senede 48 kilo verdim
Helal olsun 👍
Kötü duruyor diyemem ama önceki haline göre kötü
Ama hayır tatlı duruyor ufak bir göbek sadece
Kilo alınır verilir
Nasıl kilo aldın😂 bende almak istiyorum
sana egzersiz yazabilirz nedersiniz?
Çok değil
nasil aldin cabuk söyle
Dana gibi olmuşsun
aga bee
Verirsin ya zamanla
oturmuş , gayette güzel olmuş
Kötü değil
kötü durmuyor
Değişik.
İyi iyi elle tutulur olmuşsun
Bence hiç kafaya takma
Çok tatlı olmuşsun
Baya kötü. :(