Sağlık 18 yaşındayım, boyum 1.68 ve 49 kiloyum ama 14 yaşında gibi gösteriyorum, ne yapacağım? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Neden böyle bu durum Güncellemeler+1 yıl Kilo al diyenler, kilo al demesin lütfen fiziğim gayet güzel memnunum 18 yaşındayım, boyum 1.68 ve 49 kiloyum ama 14 yaşında gibi gösteriyorum, ne yapacağım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
yasminnnnnnnnnnn Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 95% +1 yıl Zamanla oturacak vucut hatlarını sıkıntı etme. Hayatını yaşa. Neden yasa takılıyorsun ki. Ne güzel küçük gostermek... 0 0 Yorumla
mandalinadalinaman Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Bebeksi bir yüz, minyon fizik ve uzun boyun var. Derdini seveyim güzelim. 0 0 Yorumla
heyybenesra Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl Ne kadar güzel işte minyon tiplisin bu herkesin isteyebileceği bir şey 1 0 Yorumla
Benchbas Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Küçük göstermek güzel bisey bu arada değerini bil. d 1 0 Yorumla
GhostAngel Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl kardeşim büyüdüğünde avantajıda olacak biliyorsun değil mi? :) 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Ne gibi? Yorumla GhostAngel +1 yıl 25 yaşında 20 gibi göstermek bende yaşadım bunu şu an 27 oldum ama 23 diyenler oluyor yani :D Yorumla GhostAngel +1 yıl sıkma canını kardeşim b iyi bir şey Yorumla
BaşınaBuyrukKız Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Sağlık konusunda 572 cevap paylaştı. bu çok güzel bir şey değerini bil 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ok güzelim ama velet gibi gözüküyorum bence Yorumla BaşınaBuyrukKız +1 yıl benim de 24üme kadar 18den yukarda olduğuma inanmadı kimse valla güzel bişey inan bana 😄 Yorumla
RÜZGAR_ASLANOGLU Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Genç göstermek her zaman iyidir buna takılma 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Zamanla oturacak vucut hatlarını sıkıntı etme. Hayatını yaşa. Neden yasa takılıyorsun ki. Ne güzel küçük gostermek...
Bebeksi bir yüz, minyon fizik ve uzun boyun var. Derdini seveyim güzelim.
Ne kadar güzel işte minyon tiplisin bu herkesin isteyebileceği bir şey
Küçük göstermek güzel bisey bu arada değerini bil. d
kardeşim büyüdüğünde avantajıda olacak biliyorsun değil mi? :)
Ne gibi?
25 yaşında 20 gibi göstermek bende yaşadım bunu şu an 27 oldum ama 23 diyenler oluyor yani :D
sıkma canını kardeşim b iyi bir şey
bu çok güzel bir şey değerini bil
Ok güzelim ama velet gibi gözüküyorum bence
benim de 24üme kadar 18den yukarda olduğuma inanmadı kimse valla güzel bişey inan bana 😄
Genç göstermek her zaman iyidir buna takılma
Genç gösteriyorsun işte ne güzel