18 yaşındayım ve boyum 1.84 ?

Boyum çok mu uzun ya? Off kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Kucuklugumden bu yana herkes Zürafa diye dalga geçti onuda geçtim annem bile Zürafam diye çağırıyo :D


0|1
2078

En İyi Erkek Görüşü

  • gayet standartlara göre uzunsun :) fakat çok dikkat çekebilirsin. vücut hatlarını belli eden bir fiziğin varsa gerçekten istisnalar içindesin tebrik ederim :)

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 77

  • KARABÜK’ün Safranbolu İlçesi’nde yaşayan 17 yaşındaki Rumeysa Gelgi, 2 metre 13.5 santim boyu ile dünyanın 18 yaş altı en uzun boylu kızı olarak Guinness Rekorlar Kitabı’na girdi. Genç kız "İnsanların garip davranışlarına ve bakışlarına maruz kalabiliyorum. Ama onlara artık aldırmıyorum" dedi.

    1|0
    0|0
  • evinizin odalarının yüksekliği kaç metre :D

    1|0
    0|0
  • Evde kaldın XD Türklerin %85inden uzunsun xd

    2|1
    1|3
    • Rusasiği Sen bu sayfada Numunelıkmıısn :) Ek bı ucret alıyr musun?

  • Gayet iyi bence aynı sorun bendede varfı bir bucuk senede 22 cm uzadım 165 civarıydı boyum sonrada 7 cm civarı uzadım bir bayan için uzun bir boy fakat daha fazla uzamassın dezavantajından cok avamtajı var kullanabilirsen

    1|0
    0|0
  • Çok uzun "at" diye tabir ettikleri kız sen oluyorsun.

    1|0
    0|0
  • Yaa sen takma kimseyi herkes senin yerinde olmak için busuru şeyler yapiyo sen şikayet ediyon boşver milleti sen kendini seviyosan gerisi önemsiz ))

    1|0
    0|0
  • beni 2 cm ile geçiyorsun :D

    1|0
    0|0
  • güzelsen ileri de at gibi derler kafanı yorma ;)

    2|0
    0|0
  • Takma kafana bulursun 1.90 lık koca rahatlarsın :)

    1|0
    0|0
  • Voleybol falan oyna bari birde 2 metrelik basketbolcu bul yoksa işin zor 184 boy kaldırsan kalkmaz çevirsen dönmez :S

    0|0
    0|0
  • onların hepsi kıskançlığından öyle diyo. her kızın hayalidir uzun boylu olmak. topuklu ayakkabıyıda bu yüzden giyiyo kızlar. hepsinin cücük kadar boyu var. senin boyunla mı alay ediyorlar

    0|0
    0|0
  • Hayrına fakir fukaraya dağıt birazını

    0|0
    0|0
  • Mankensi hatun

    1|0
    1|0
  • ohaa biraz bana versene la 1.70 benım mk yanında fino köpeğaaaa gibi gezerim böyle bir sevgilim olsa herhalde mk

    2|0
    0|0
  • Ne güzel iste d. d bana da teklif edenler hep 176 ydi o ne oyle bence kiz dedigin at gibi olacak tüfek gibi ates edecek. d

    0|0
    0|0
    • Hahahaha :D bu sitedeki erkeklerde hep uzun kızları begeniyomus. Maşallah :D

    • Hepsini Göster
    • Takip etsene beni ya senin gibisini zor buluyorum ben.. ya bir baksana en iyisi biz evlenelim ya. d

    • Cok sacma :D

  • şuana kadar kendimden uzun iki kadın gördüm ondada baya parmak üstünde durmaya çalıştım. bu konuda kompleksliyim, iyiki benden uzun değilsiniz bayan aramızda 2 cm var

    0|0
    0|0
  • İri bir kadın olacaksın kötü değil.

    0|0
    0|0
  • Yok devenin bale pabucu mk :/ annen aklı sen , evde kaldn kmse almaz seni. sdd

    0|0
    1|0
  • Birazcık uzunsun ama kısa olacağına uzun olmak daha iyi gibi sanki :)

    0|0
    0|0
  • bırakın artık bu soruları... sabahtan beri kaçıncı oldu...

    0|0
    1|0
  • Erkekler Devam
    57

Kızlar Ne Diyor 20

  • 190 la kapatırsın sen

    1|1
    0|0
  • Süpersin Avrupa'da herkes senin gibi hatta senden bile uzunlar.. Topuklu giyme kilonu dengele daha fazla boy uzatan sporlar yapma yeter,,

    0|0
    0|0
  • cidden elinde değil senin sonuçta ben 170 im topuklu giyemiorum fazla uzun iyi değil diye senin işin daha zormuş canım

    0|0
    0|0
  • Erkeklern %92 sinden uzunsun :D

    1|1
    0|0
  • Hey maşallah. Ayaklarin kaç numara merak ettim valla

    1|0
    0|0
  • iyi fındık /çay toplarsın Anadolu'da aranıyor böylesi atik çeviklikte önemli tabi.

    0|1
    0|0
  • kilon ve yüzünde güzelse sorun olmaz

    0|0
    0|0
  • Bende 1.77yim sevgilim 1.90 hayatına girecek kişi uzun boylu olursa birlikte cok Cool bile durabilirsiniz, sporcu musun

    0|0
    0|0
    • Sporcu değilim ama iyi olduğumu düşünüyorum :)

    • Hepsini Göster
    • Ahahah anladım evlenirsen en uzunuyla Evlen :D:D 1.95 kız arkadasım bile var rahat ol yani

    • Icimi rahatlattin. Hahahha :D

  • Bence 5 sene sonra afet olursunda l*n 190 kızmı olur :D

    0|0
    0|0
  • Biraz uzun bir hatunsun boy kısaltmanın formülü olsaydı keşke :(

    0|0
    0|0
  • Oha nasil biriyle evleneceksin acaba:D

    0|0
    0|0
  • Uzun olmak iyidir de sende biraz fazla uzunsun sanki. Topuklu giymezsen sorun yok ama.

    0|0
    0|0
  • Maşallah :) 10 cm alabilir miyim :D

    0|0
    0|0
  • Evde kaldıık:D:D

    0|0
    0|0
  • vücudunun şekli orantılıysa inanılmaz güzel değerlendirebilirsin bu boyu

    0|0
    0|0
  • Evet gereksiz uzunsun

    1|0
    0|0
  • offf cok guzel yaa bence sukret biraz boyunu bana ver :-(:-(

    0|0
    0|0
  • tamam anladık uzunsun

    0|0
    0|0
  • türkiye standartlarının oldukça üstündesin ama rusyada falan normal

    0|0
    0|0
  • Türkiye standartlarına göre biraz fazla uzunsun :) Biraz zor koca bulursun onun dışında kendini kötü hissetmek için bir sebep yok :))

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;