Benim sorun etmediğim kilomu insanlar neden sorun ediyor?

Kızlar Bir Adım Öne Boyunda 1.62, 74 kiloyum. Bıngıl bıngıl yağ tulumu değilim. Aksine et ve toplu bir yapım var. Herkes gibi azıcık göbüşüm var. Buda normal yani. Tabii toplu bir göbüşüm var. Ayrıca bacaklarım kalın napim erimiyor. Çünkü genetik ya.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben böyle mutluyum kime nee. Ayrıca koşarken ve yürürken nefes nefese kalmıyorum. Ve terlemiyorum da. Yani kokarca ve yağlı görünümlü cildim yok
Benim sorun etmediğim kilomu insanlar neden sorun ediyor?
Cevapla